Zakładki jasne 3a

Polecane obiekty

Hotel Polonia Palace

Warszawa (mazowieckie)

Międzynarodowe Centrum...

Kraków (małopolskie)

ICE Kraków Congress Centre

Kraków (małopolskie)

Polecane usługi

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Belvedere Catering by Design

Warszawa (mazowieckie)

Z-Factor. Smart Hospitality

Kraków (małopolskie)
A A
Felietony

Piotr Jaworski: Prawa trzeba przestrzegać, ale warto też zabiegać o zmianę

Nie jest ważne, jakie zadeklaruje się obroty – czy 50 tys. turystów na miesiąc, czy 50 osób na miesiąc – kwota depozytu musi być taka sama. To jeden z paradoksów. Komentarz do artykułu: „Ustawa o usługach turystycznych – ważne definicje”.
22 czer 2014
 
średnia ocen:
5.0

Żaneta Berus: Piana panelowa

Nie można dyskutować na temat aspektów opłacalności ekonomicznej, potrzeby istnienia obiektów, wyłącznie w gronie firm państwowych. W Polsce mamy już kilka dużych prywatnych profesjonalnych obiektów wielofunkcyjnych.
08 kwi 2014
 
średnia ocen:
5.0

Agnieszka Majkowska: I czucie i wiara, i szkiełko i oko

Eventy to biznes emocji, przekalkulowane wrażenia, zwymiarowane marzenia i oczekiwany zwrot z motywacji. A nawet niewielki event dzisiaj to przedsięwzięcie multidyscyplinarne wymagające wzajemnego szacunku, zrozumienia, otwartości i elastyczności.
21 sty 2014
 
średnia ocen:
5.0

Przemysław Witkowski: Co z tą kreacją?

Nie ma kreacji, nie ma agencji. Owszem, wiele eventów to czysto schematyczne działania – hotel, ekran, projektor, dj, kolacja, open bar. Niemniej jednak coraz częściej taka formuła odchodzi do lamusa.
15 gru 2013
 
średnia ocen:
5.0

Szymon Walkiewicz: Czasem przydałby się eventowe Maliny

Jaka jest przyszłość branży eventowej? Sytuację obrazują paradoksy i skrajne przykłady, choć konkluzja jest całkiem pozytywna.
13 gru 2013
 
średnia ocen:
5.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.