CASE STUDY - ICP Group dla Avonu: Diamentowy Amsterdam

Agencja: ICP Group
Klient: Avon
Destynacja: Amsterdam
Liczba uczestników: 20

Założenia
Szkoleniowo-motywacyjny wyjazd był nagrodą dla najlepszych Konsultantek Avon w programie „Klub Róży edycja 2012”. W incentive travel wzięło udział 20 osób. Uczestnikami były głównie kobiety w wieku 24-54. Celem było uhonorowanie i docenienie lojalności najlepszych, jak również zmotywowanie do działań w Avon w przyszłości. ICP Group dołożył wszelkich starań, by wyjazd był wyjątkowy i spełniał oczekiwania zarówno klienta, jak i uczestników.

Realizacja
Szkoleniowy wyjazd do Amsterdamu był nagrodą dla najlepszych konsultantek Avon, które w programie „Klubu Róży edycja 2012” uzyskały poziom diamentowy. W przypadku tej realizacji, wybór kierunku wyjazdu nie był przypadkowy – poziom „diamentowy” idealnie pasował do znanego od 400 lat centrum obróbki tych szlachetnych kamieni. Diament stał się zatem lejtmotivem całego wyjazdu. Główna atrakcja została starannie wyselekcjonowana pod kątem wytycznej i było nią zwiedzanie fabryki Gassan Diamonds. Dla dwójki szczęśliwców wizyta ta okazała się nader wartościowa, gdyż opuścili progi fabryki z prawdziwymi diamentami w prezencie.
ICP Group zaprogramowało wyjazd, jako ciekawą kombinację dwóch obszarów: luksusowego oblicza stolicy oraz sielskiej atmosfery holenderskiej prowincji. Istotną kwestią było zatem znalezienie atrakcji, które zapewniałyby przeżycia zarówno dla duszy, jak i dla ciała.

Ekskluzywną atmosferę Amsterdamu, jako perły na światowej arenie designu, mody i sztuki, zaprezentowano uczestnikom m.in. podczas kulinarnych odkryć w znanych restauracji, takich jak nowo otwarta Rain – miejsce spotkań celebrytów czy restauracji Jamiego Olivera Fifteen Amsterdam. Natomiast w nocy odwiedzono najbardziej znane amsterdamskie kluby: Escape i Jimmy Woo. Ciekawym elementem był rejs, niedostępną dla zwykłych turystów, luksusową łodzią, na której podczas lunchu degustowano słynnego holenderskiego śledzia, a wszystko w przepięknej scenerii amsterdamskiej starówki, okraszonych dźwiękami granego na żywo jazzu. Dla chętnych przewidziano zwiedzanie muzeum van Gogha i Rembrandta, gdzie można było podziwiać dzieła holenderskich mistrzów oraz odwiedziny w muzeum figur woskowych Madame Tussauds.

Wypad za miasto zaproponowano drugiego dnia pobytu. Trasa wiodła do położonych nieopodal stolicy malowniczych miasteczek z tradycyjnymi wiatrakami, które rzecz jasna stanowią nieodłączny element przepięknych krajobrazów Holandii. Absolutnie obowiązkowymi punktami wyjazdu było wstąpienie do fabryki smacznych holenderskich serów oraz fabryki słynnych drewniaków. Dzień zakończono wizytą w dobrze znanej żeglarzom marinie Volendam.
 

Podsumowanie
Scenariusz wyjazdu był spójną kombinacją diamentowej ekskluzywności osadzonej w holenderskiej lokalności. Odpowiednia dynamika podróży oraz wysoki standard organizacji zapewniły balans pomiędzy wypoczynkiem a poznaniem unikalnych miejsc.
Program został wysoko oceniony przez uczestników, co cieszy tym bardziej, iż członkowie działającego od wielu lat „Klubu Róży” odwiedzili już wiele miejsc i są świadomi swych oczekiwań.

Autor: ICP Group

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl