MP Power Day – inauguracja kolejnej edycji MP Power Awards®

MP Power Day - inauguracja szóstej edycji konkursu MP Power Awards. fot. Rafał Nowak
Na zdjęciu: MP Power Day - inauguracja szóstej edycji konkursu MP Power Awards. fot. Rafał Nowak

Podczas MP Power Day, który otworzył szóstą edycję MP Power Awards®, goście rozmawiali na istotne dla branży tematy, jak standardy i jakość współpracy, nowe przepisy prawne czy pozycja kreacji w event marketingu. Tegoroczne wydarzenie było połączone ze spotkaniem biznesowym z cyklu MP Fast Date® oraz wernisażem wystawy zdjęć Szymona Kobusińskiego pt. „Intymność”. MP Power Day odbył się w przestrzeniach Reduty Banku Polskiego oraz Studia Bank w Warszawie.


MP Power Day to wydarzenie, które m.in. poprzez premierę publikacji podsumowującej bieżącą edycję konkursu stanowi zamknięcie cyklu, otwierając tym samym kolejną edycję. Na spotkanie składają się wystąpienia, panele dyskusyjne, prezentacje, które w sposób bezpośredni i pośredni związane są z MP Power Awards.
 

Od ponad dwóch lat MeetingPlanner.pl jako partner medialny i merytoryczny uczestniczy dyskusjach branżowych oraz inicjuje spotkania poświęcone współpracy pomiędzy różnymi sektorami rynku eventowego. Jest też partnerem projektu „Dialog branżowy – Dobry przetarg” realizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów. Trzeci rok z rzędu podczas Power Day poruszona jest tematyka procesu przetargowego. Tym razem rozmówcy skupili się na podsumowaniu projektu „Dialog branżowy”, którym jest Biała Księga dobrych praktyk i standardów przetargowych, pokazując korzyści jakie dawać mogą klientowi i agencji wypracowane standardy i narzędzia w kategoriach event i incentive travel. Rozmówcy (Beata Bartosiak, starszy specjalista ds. zakupów, Siemens, Magdalena Galińska, ekspert ds. zakupów usług eventowych, Maciej Ledzion, partner/członek zarządu endorfina events i WebTalk Interactive, Sebastian Oprządek, prezes Klubu Agencji Eventowych, prezes El Padre, Cezary Wilemajtys, członek zarządu, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, prezes United Partners) podkreślali zgodnie, że rynek komunikacji marketingowej potrzebował zasad, spisanych standardów, które stanowić będę rekomendację dla przeprowadzających proces przetargowy oraz uczestników tego procesu. Efektem prac zaangażowanych w projekt przedstawicieli agencji i zakupów jest także wypracowanie wzorów dokumentów. Paneliści zgodzili się także, że proponowane w Białej Księdze standardy nie staną się z dnia na dzień praktyką rynkową, a ich implementacja wymaga budowania świadomości, promocji i edukacji. W efekcie to ludzie stanowić będą o znaczeniu podpisanych dokumentów.


W nawiązaniu do potencjalnych zmian, jakie przyniesie rynkowi eventowemu „Biała Księga komunikacji marketingowej” Cezary Wilemajtys przedstawił wpływ, jaki na ten rynek będą miały przepisy wynikające z nowej ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych. Dotyczyć one będę wraz z wszelkimi konsekwencjami wszystkich organizatorów (także agencje eventowe, a w niektórych przypadków korporacje czy stowarzyszenia), które są organizatorami imprez turystycznych. O wpływie na poszczególne segmenty rynku – incentive travel, DMC, konferencyjno-kongresowy, eventowy i podróży służbowych rozmawiały wraz z Cezarym Wilemajtysem Marta Dunin-Michałowska, prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej, prezes Mea Group, Grażyna Grot-Duziak, regional MICE director, Weco Travel, SOIT, SITE Poland oraz Marta Kicler, prezes MPI Poland Chapter, business development director, Mazurkas Travel.
 

Jakości współpracy także, tyle że na każdym etapie organizacji eventów poświęcony był kolejny panel związany bezpośrednio z częścią konkursu MP Power Awards, jaką jest MP Power Venue. Filip Skrzeszewski, partner w firmie Z-Factor (Z-Factor przeprowadza audyt obiektów nominowanych do nagrody MP Power Venue) przedstawił wnioski dotyczące badania przeprowadzonego w ostatniej edycji konkursu. Ogólna konkluzja mówi, że obiekty objęte audytem mają dobrze przygotowane strony internetowe pod kątem potrzeb organizatorów wydarzeń, prezentują dobrze przygotowane i czytelne oferty i szybko reagują na zapytania klientów. Poprawy wymaga natomiast proaktywność przedstawicieli obiektów oraz tzw. umiejętności miękkie. Z rozmowy z zaproszonymi panelistami (Katarzyną Marciszyn, kierownik Działu Sprzedaży i Wynajmów, Targi w Krakowie (Expo Kraków), Katarzyną Michalak, koordynator ds. organizacji imprez, Provident Polska, Miłoszem Stanisławski, general managerem Sound Garden Hotel Airport, Edytą Styczeń-Gawin, kierownik ds. komunikacji marketingowej – projekty marketingowe, Netia SA, przewodniczącą Jury MP Power Awards oraz Arturem Szczęsnym, CEO Rebelia Media) wynikło jednak, że patrząc generalnie na współpracę przedstawicieli obiektów z klientami wiele jest obszarów, w których pojawiają się trudności.


Felieton autorstwa Dawida Bednarskiego (creative strategist, Silver Plate), Kreatywnego Branży Eventowej 2015 i postawione w nim tezy stały się punktem wyjścia do rozmowy o sytuacji kreacji i kreatywności w event marketingu. Nad tym, czy kreatywność to pojęcie zużyte w event marketingu, zastanawiali się kreatywni wyróżnieni w pięciu edycjach konkursu tytułem Kreatywny Roku Branży Eventowej – Bogdan Wąsiel, dyrektor kreatywny Jet Events, Łukasz Gumowski, wiceprezes zarządu i dyrektor kreatywny, Plej, Sebastian Wasiński, dyrektor kreatywny Orchidea Group, Agnieszka Widera, senior creative, endorfina events.
Do kreatywności i sztuki nawiązywała także kolejna rozmowa, w której udział wzięli Szymon Kobusiński, fotograf, Anna Luboń, wieloletnia szefowa Działu Kultura, magazynu Gala i Elle oraz Lena Mitek, założycielka i właścicielka agencji Leniva, próbując za pomocą przykładów pokazać, jak połączenie świata sztuki i marketingu, wzmacnia komunikację marketingową, a event w tej komunikacji jest bardzo ważnym narzędziem.
Innowacje wynikające z zastosowania rozwiązań technologicznych podczas wydarzeń przedstawił Michał Czerniak, wiceprezes Brill AV Media.
 

Podczas MP Power Day miała miejsce premiera publikacji podsumowującej MP Power Awards 2016 oraz filmu z gali MP Power Night, która odbyła się 24 marca 2017 r. w przestrzeni Trybuny 2 Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie. Zaprezentowane zstały także zdjęcia laureatów MP Power Awards (MP Power 2 i Kreatywny Roku Branży Eventowej) autorstwa Szymona Kobusuńskiego.
Finał MP Power Day stanowił wernisaż wystawy pt. „Intymność” – najnowszy cykl zdjęć Szymona Kobusińskiego. Fotografa, autora projektów multimedialnych i artystycznych, który pasjonuje się fotografią portretową i podwodną. Szymon Kobusiński każdego roku fotografuje także laureatów plebiscytu MP Power 12, który odbywa się w ramach konkursu MP Power Awards.
 

Tegoroczny MP Power Day połączony był z wydarzeniem biznesowym z cyklu MP Fast Date®.
MP Power Day 2017 odbył się 21 listopada. Organizatorem spotkania był MeetingPlanner.pl. Partnerami wydarzenia byli: Reduta Bank Polskiego, Sodexo Prestige, Brill AV Media, Rent Design, Studio Bank, Syskonf, GetResponse, Video4Event.

FOTORELACJA

Infirmacje dotyczące konkursu MP Power Awards - www.mppowerawards.com

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl