MP Fast Date®: biznes i networking w Centrum Praskim Koneser

MP Fast Date® w Butelkowni. Fot. Robert A. Szarapka, PHOTOholic.pl
Na zdjęciu: MP Fast Date® w Butelkowni. Fot. Robert A. Szarapka, PHOTOholic.pl

Przedstawiciele branży eventowej – organizatorzy spotkań oraz dostawcy usług spotkali się w Warszawie na ostatnim w tym roku i największym MP Fast Date® organizowanym przez MeetingPlanner.pl. W tym roku wydarzenia było przedłużone o fam trip, a uczestnicy spoza Warszawy wzięli udział w spotkaniu na zasadach hosted buyers.


Event odbył się w Centrum Praskim Koneser, nowym miejscu na mapie spotkań stolicy.
MP Fast Date® to indywidualne spotkania B2B pomiędzy planistami spotkań i podwykonawcami prezentującymi swoje oferty. Ważnymi elementami takich wydarzeń jest networking, edukacja, wymiana doświadczeń i nawiązywanie relacji, do czego podczas spotkania było wiele okazji.
Do udziału w wydarzeniu zaproszeni zostali przedstawiciele agencji eventowych, biur podróży specjalizujących się w turystyce biznesowej, firm organizujących konferencje, kongresy i szkolenia, a także planistów spotkań pracujących w korporacjach.


Wśród 48 firm, które oferowały swoje usługi planistom spotkań, znalazły się zarówno obiekty eventowe, przedstawiciele hoteli, jak i różnorodnych firm oferujących usługi oraz atrakcje przydatne przy organizacji eventów.
Główną część wydarzenia stanowiło 12 zaplanowanych indywidualnych biznesowych randek, oraz spotkania w rundzie otwartej, podczas której uczestnicy mogli samodzielnie wybierać partnerów do rozmów. Networkingową całość dopełnił wieczór integracyjny, który służył budowaniu relacji.
Podczas całego wydarzenia uczestnicy mieli okazję spróbować cateringu serwowanego przez partnera MP Fast Date® - Catering Studio.


Uczestnicy spotkania doceniali szczególnie możliwość poznania wielu osób z branży, które jednego dnia spotkały się w jednym miejscu. Dla organizatorów eventów rozmowy z przedstawicielami firm były inspiracją do skorzystania z nowych rozwiązań, oferowanych przez firmy z branży. Te natomiast miały niepowtarzalną okazję do zaprezentowania swojej oferty szerokiemu gronu planistów z całego kraju.


Centrum Praskie Koneser, w którym odbywał się MP Fast Date®, zlokalizowane jest na warszawskiej Pradze, dzielnicy z niepowtarzalnym klimatem, która została uznana w roku 2018 przez brytyjski Independent za jedną z 10 najfajniejszych dzielnic Europy.
Spotkanie odbyło się w przestrzeni eventowej – Butelkownia, a jego uczestnicy mieli także okazję zwiedzić pozostałe części Konesera – Muzeum Polskiej Wódki, Laboratorium, otwarty Plac Konesera, a także powstający tutaj hotel Moxy. W Muzeum Polskiej Wódki mogli także sprawdzić się w rozgrywkach w „Beat the Box”, grze integracyjnej opartej na rozwiązywaniu zagadek, która w ostatniej edycji konkursu MP Power Awards® została uznana za eventowy produkt roku.
 

Zobacz fotorelacje:
MP Fast Date®: Butelkownia
MP Fast Date®: Beat the Box i Muzeum Polskiej Wódki


Planiści spotkań spoza Warszawy mieli możliwość udziału w wydarzeniu na zasadach hosted buyers, które obejmowało nocleg w jednym z hoteli partnerskich – Polonia Palace Hotel, Hotel Metropol i Hotel MDM oraz 21 listopada 2018 - fam trip po Warszawie, podczas którego mogli poznać ciekawe, mniej znane miejsca stolicy, które można wykorzystać w celach eventowych. Fam trip rozpoczęło spotkanie w Polonia Palace, w apartamencie prezydenckim, gdzie uczestnicy m.in. usłyszeli historię Polonii, która niedawno obchodziła 105. jubileusz.


Fabularne zwiedzanie przygotowane przez Adventure Warsaw obejmowało Plac Grzybowski, Plac Konstytucji, MDM. Goście odwiedzili także muzeum „Czar PRL” oraz miejsca zlokalizowane na lewobrzeżnej części Warszawy, na Pradze – Bazar Różyckiego, ulicę Brzeską i ulicę Ząbkowską, a przemieszczali się nyskami.


Dzień zakończył się w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim, gdzie jedną z atrakcji była możliwość obejrzenia magazynu rekwizytów zgromadzonych przez hotel w celu organizacji różnego rodzaju eventów. Goście uczestniczyli także w degustacji menu hotelowej restauracji George Sand, przygotowanego przez szefa kuchni Mariusza Pietrzaka, którego fascynacją są kuchnie świata.
 

Zobacz fotorelacje:
Fam trip: Polonia Palace Hotel
Fam trip: Zwiedzanie Warszawy
Fam trip: MCC Mazurkas
 

Uczestnicy o ostatniej edycji MP Fast Date®: Meeting plannerzy
 

Jacek Kłopotowski, executive director, Imagine Nation
Była to pierwsza edycja MP Fast Date®, w której mieliśmy przyjemność wziąć udział. Format wydarzenia jest bardzo przystępny - w krótkim, intensywnie spędzonym czasie dostaliśmy dużą dawkę wiedzy, inspiracji i kontaktów. Informacje, które pozyskaliśmy w trakcie tych kilku godzin, poszerzyły naszą wiedzę o branży, aktualnych trendach i nowinkach oferowanych przez dostawców. Na duże wyróżnienie zasługują wysoki poziom organizacji spotkania oraz przygotowanie ze strony partnerów (dostawców). Doskonale dostosowali oni czas prezentacji swoich produktów do formuły. Większość podzieliła go na dwie części – pierwszą ofertową i drugą – networkingową. Na co dzień nie mamy możliwości przeprowadzenia tylu spotkań w tak krótkim czasie. Warto też pochwalić bardzo dobry dobór lokalizacji, rozplanowanie dnia i atrakcje dodatkowe. W mojej ocenie MP Fast Date® jest dobrym wstępem do budowania trwałych relacji biznesowych.

 


Małgorzata Kosmala, managing director, Business Events
Już po kilku dniach widzieliśmy wymierne korzyści ze spotkań w ramach MP Fast Date®. Cieszę się, że ta formuła daje wciąż takie możliwości. Przy braku czasu, jaki towarzyszy nam przez ostatni rok, cieszy nas to podwójnie. Przechodząc do oceny merytorycznej, to podkreślenia wymaga fakt naprawdę dużej liczby nowych oferentów. Najważniejsze jednak podczas tych spotkań są nawiązywane relacje i określenie szans na nawiązanie współpracy. Dla nas eventowców wciąż w centrum jest człowiek, bez względu na to, czy reprezentuje naszego klienta czy dostawcę, dlatego tak ważna jest dla nas partnerska, a także coraz częściej przyjacielska forma kontaktu, którą udaje nam się wypracować podczas całego dnia MP Fast Date®.
 

Uczestnicy o ostatniej edycji MP Fast Date®: Oferenci
 

Piotr Barański, improwizator i trener, Improwizacja dla biznesu – teatr Bez Klepki
Oceniam ten event bardzo dobrze. Był okazją do zaprezentowania swojej działalności firmom, które naprawdę mogą być tym zainteresowane. To największy plus tego spotkania – dobranie rozmówców (szukających) i prezentujących. Kwadrans to wystarczający czas, by zaprezentować działalność, porozmawiać i odpowiedzieć na kluczowe pytania. To też uczy nas – prezentujących zwięzłości i konkretności wypowiedzi. Takie spotkania to szansa na zaprezentowanie produktu lub usług i nawiązanie relacji. Gdy mamy przed sobą żywego człowieka, to rozmawiamy i nawiązujemy naturalny kontakt, od razu wchodząc na pewien poziom relacji.
 

Daniel Koral, specjalista ds. marketingu i PR, Exprofesso
Po raz kolejny mamy poczucie dobrze spożytkowanego czasu. Formuła Fast Date® to przysłowiowy strzał w dziesiątkę. To zdecydowanie efektywna forma realizowania sprawnego marketingu przez każdy podmiot biznesowy. To okazja nie tylko do wymiany portfolio, ale przede wszystkim szansa do zapoznania z potrzebami przyszłych klientów. 15 minut to wystarczający czas na zapoznanie się z potrzebami rozmówcy i przedstawienia mu swojej oferty. Jesteśmy za każdym razem usatysfakcjonowani poziomem i organizacją tego wydarzenia i liczymy, że w przyszłości będzie ona podtrzymywana i rozwijana.

Andrzej Smoliński, country sales manager, Legend Hotels Polska
Formuła Fast Date® jest mi dobrze znana i osobiście bardzo lubię taką formę spotkań bezpośrednich z klientem. 15 minut to jest sporo czasu, aby nawiązać relacje i przedstawić produkt tak, aby powstała płaszczyzna do dalszych rozmów i negocjacji.
W ciągu jednego dnia zamiast trzech spotkań, które zazwyczaj mają sprzedawcy do wykonania – możemy mieć ich 12 – 15 i to w dodatku z firmami, które wiemy, że są zainteresowani naszymi usługami. Polecam taką formę nawiązywania współpracy.

Uczestnicy o fam tripie towarzyszącym ostatniej edycji MP Fast Date®

Dorota Jacyniak, właściciel, Biuro Podróży Good Luck
Fam trip po Warszawie był bardzo interesującym wydarzeniem. Uwielbiam niebanalne zwiedzanie, zwłaszcza miejsc, o których można myśleć, że się o nich wie wszystko, tymczasem potrafią zaskoczyć czymś nowym i nieznanym. Spotkania organizowane przez MeetingPlanner.pl bardzo przydają się w pracy, dzięki nim zrealizowałam już kilka projektów, a z każdej eskapady przywożę nie tylko kontakty, ale i inspiracje.
 

Agnieszka Lipińska, event project manager, Agencja Eventowa Millenium
Taka formuła poznawania ciekawych miejsc stolicy jest bardzo interesująca, szczególnie jeśli są to niesztampowe atrakcje, tym bardziej, że klienci są coraz bardziej wymagający i chcą, aby propozycje skierowane do nich były zaskakujące i ciekawe
Przedsięwzięcie to jest przydatne w pracy, gdyż łatwiej sprzedawać atrakcje, o których wiemy jak wyglądają, ile trwają, jak przebiegają itp. Było też inspiracją do nowych pomysłów i działań.

Partnerzy projektu: Centrum Praskie Koneser,Catering Studio, Brill AV Media, Syskonf, Rent Design, Anseba Music Agency, M-Duo Agency, Muzeum Polskiej Wódki, Beat the Box oraz Polonia Palace Hotel, Hotel MDM, Hotel Metropol i MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel. Organizatorem MP Fast Date® jest MeetingPlanner.pl.
 

MP Fast Date® i fam trip odbyły się w dniach 20 – 21 listopada 2018 w Warszawie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl