Warsztat B2B „Poland Smart Move” na Meetings Week Poland

fot. Ketti.pl
Na zdjęciu: fot. Ketti.pl

Promocję destynacji poświęcone były spotkanie regionalnych convention bureaux oraz warsztaty B2B przeprowadzone przez sekcję Poland Convention Bureau POT w ramach Meetings Week Poland 2019.

W spotkaniu brali udział uczestnicy wizyty studyjnej „Poland Smart Move” z Belgii, Holandii, Szwecji, Norwegii i USA, przedstawiciele 10 miejskich i regionalnych convention bureaux, a także rekomendowani przez POT profesjonalni organizatorzy spotkań.

Dzień rozpoczął się prezentacją wprowadzającą pt. „Polish MICE-appeal: Make a Smart Move”, którą wygłosiła Monika Dembińska z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Następnie uczestnicy fam tripu mogli się zapoznać z ofertą poszczególnych miast, a podczaso warsztatu B2B „Poland Smart Move” odbyło się wiele konstruktywnych spotkań z organizatorami z całej Polski.

Popołudnie zarezerwowane było na spotkanie w mniejszym gronie i rozmowy o działaniach PCB POT w kolejnych miesiącach. Uczestnicy wymieniali się doświadczeniami oraz pomysłami na współpracę z miejskimi i regionalnymi convention bureaux. Ze strony POT w spotkaniu brały udział Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska, wiceprezes POT oraz Teresa Buczak, po. dyrektora Departamentu Strategii i Marketingu.

Specjalnymi gośćmi spotkania POT byli reprezentanci Polskich Linii Lotniczych LOT: Dominika Krawczyk-Mazur, specjalista ds. trade marketingu i eventów, oraz Bartłomiej Grębski, key account manager, Sales Region Poland oraz przedstawicielki nowo wybranego zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce: Paula Fanderowska, prezes zarządu Centrum Kongresowego ICE Kraków, oraz Anna Jędrocha, wiceprezes zarządu Symposium Cracoviense. Podczas panelu dyskusyjnego omówiono możliwości współpracy z PLL LOT, a także zastanawiano się nad formułą wsparcia dla pozyskiwania kongresów i konferencji do Polski.

– Cieszymy się, że wraz z nową formułą Meetings Week Poland, jeden dzień został w całości poświęcony na promocję Polski. Spotkanie zakładało trzy aktywne bloki: prezentację, warsztat B2B oraz spotkanie z regionalnymi convention bureaux. 12 gości zagranicznych, 10 reprezentantów miast i regionów, 12 profesjonalnych organizatorów z Polski, media i goście specjalni, a wszystko pod jednym hasłem Poland - Smart Move! Spotkanie zakładało aktywny udział w programie wszystkich regionalnych biur marketingu miejsc oraz dało szansę na zaprezentowanie ich bogatej oferty grupie dwunastu zagranicznych organizatorów spotkań, którzy uczestniczyli w wizycie studyjnej w Warszawie. Spotkało się to z dużym uznaniem naszych gości, którzy otrzymali kompleksową wiedzę o Polsce i jej ofercie dla przemysłu spotkań, o której wcześniej – jak się sami przyznali – nie wiedzieli zbyt wiele – powiedziała Aneta Książek, kierownik Poland Convention Bureau POT.
W ramach spotkania odbyło się również wręczenie rekomendacji dla Lublin & Region Convention Bureau, Poznań Convention Bureau oraz Jan-Pol Dmc Poland.

Aktywny udział w prezentacji „Poland Smart Move” wzięli przedstawiciele:  Warsaw Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Gdańsk Convention Bureau, Poznan Convention Bureau, Convention Bureau – Wrocław, Lublin & Region Convention Bureau, Convention Bureau – Katowice, Torun Convention Bureau Copernicus, Łódź Convention Bureau, Bydgoszcz Convention Bureau

Meetings Week Poland odbył się w dniach 20 – 22 marca, w Centrum Konferencyjnym MsMermaid w Warszawie. Warsztaty Poland Convention Bureau odbyły się pierwszego dnia wydarzenia, 20 marca.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl