Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Wsparcie sprzedaży

Leksykon wsparcia sprzedaży: Hasło – Świadomy uczestnik programu wsparcia sprzedaży

Program wsparcia sprzedaży będzie zdecydowanie bardziej efektywny, jeżeli będzie kierowany do świadomych uczestników, którzy wiedzą, o co walczą, niż do szerokiego grona, które nie do końca zdaje sobie sprawę, jakie są zasady i cele.
10 kwi 2016
 
średnia ocen:
5.0
 

Leksykon wsparcia sprzedaży

Cykl „Leksykon wsparcia sprzedaży”, przybliża zagadnienia z obszaru motywacji i aktywizacji sprzedaży, powstaje we współpracy z agencją InDreams.
10 kwi 2016
 
średnia ocen:
5.0

Leksykon wsparcia sprzedaży: Hasło – Segmentacja grupy docelowej programu wsparcia sprzedaży

Segmentacja grupy docelowej programu wsparcia sprzedaży jest jedną z pierwszych rzeczy, które należy wykonać, projektując program aktywizacji sprzedaży. Powinna wynikać ze wcześniej przeprowadzonego audytu sieci sprzedaży, warunków handlowych oraz analizy
13 sty 2016
 
średnia ocen:
5.0

Leksykon wsparcia sprzedaży: Hasło – Cele programu wsparcia sprzedaży

Głównym celem programu wsparcia sprzedaży jest oczywiście wzrost sprzedaży, który wyrażony może być w wartości jednostkowej lub procentowej. Wzrost sprzedaży możemy definiować dla poszczególnych produktów lub grup produktowych.
08 sty 2016
 
średnia ocen:
5.0

Leksykon wsparcia sprzedaży: Hasło – Program Wsparcia Sprzedaży

Program Wsparcia Sprzedaży to zespół działań, których głównym celem jest realizacja zakładanych wyników, czyli wzrostu sprzedaży danego produktu lub grupy produktu.
01 sty 2016
 
średnia ocen:
5.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.