Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Jak wziąć udział

Jak wziąć udział w konkursie?

Przed przystąpieniem do Konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Konkursu
Regulamin

 

Zgłoszenie do konkursu wymaga rejestracji w zakładce Zgłoszenie do konkursu. Rejestrując się, należy wybrać opcję „Kreatywny Roku”.

Rejestracja
Po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego, uczestnik otrzymuje mailem potwierdzenie rejestracji wraz z hasłem dostępu do panelu konkursowego. Dostęp do panelu konkursowego kończy się wraz z terminem zgłaszania do konkursu czyli 15 marca 2014 r.
Następnie w zależności od kategorii, należy wybrać formularz konkursowy oznaczony odpowiednio:
Kategoria pierwsza – Kreatywny Formularz 1
Kategoria druga –  Kreatywny Formularz 2
Kategoria trzecia – Kreatywny Formularz 3
Oprócz wypełnionego Formularza konkursowego należy wgrać za pomocą panelu odpowiednio:

Kategoria pierwsza: trzy koncepcje kreatywne, na podstawie których zostały zrealizowane trzy projekty z zakresu event marketingu zrealizowane od 1 października 2012 do 30 grudnia 2013 r.

Forma zaprezentowania koncepcji jest dowolna. Waga plików nie może przekraczać 50 MB.

W formularzu konkursowym w części dotyczącej projektów obligatoryjne są:

  • przedstawienie założeń klienta każdej realizacji
  • uzasadnienie wyboru projektów przez kandydata.
  • Prosimy również o załączenie referencji klienta lub, jeżeli nie ma takiej możliwości, kontaktu do klienta, w celu referencji ustnych.


Kategoria druga: koncepcja kreatywna realizująca założenia jednego z briefów do wyboru
Brief 1 – wprowadzenie na rynek nowego modelu samochodu
Brief 2 – wprowadzenie na rynek nowego modelu smartphona
Brief 3 – impreza integracyjna
Forma zaprezentowania koncepcji jest dowolna. Waga plików nie może przekraczać 50 MB.

W formularzu konkursowym w części dotyczącej koncepcji kreatywnej obligatoryjne są:

  • symulacja kosztów realizacji koncepcji kreatywnej,
  • lista materiałów źródłowych i inspiracji.

 

Kategoria trzecia: koncepcja kreatywna realizująca założenia jednego z briefów do wyboru

Brief  1 – wprowadzenie na rynek nowego modelu samochodu
Brief  2 – wprowadzenie na rynek nowego modelu smartphona
Brief  3 – spotkanie integracyjne
Forma zaprezentowania koncepcji jest dowolna. Waga plików nie może przekraczać 50 MB.

W formularzu konkursowym w części dotyczącej koncepcji kreatywnej obligatoryjna jest:

  • lista materiałów źródłowych i inspiracji.
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.