Zakładki jasne 3a

Polecane obiekty

Hotel Polonia Palace

Warszawa (mazowieckie)

Międzynarodowe Centrum...

Kraków (małopolskie)

ICE Kraków Congress Centre

Kraków (małopolskie)

Polecane usługi

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Belvedere Catering by Design

Warszawa (mazowieckie)

Z-Factor. Smart Hospitality

Kraków (małopolskie)
A A
MP Legia Cup

MP Legia Cup 2016: Puchar dla Klientów

fot. Bartko Dębkowski, Kreatyw! Media

W czwartym meczu piłkarskim branży eventowej, rozegranym na Stadionie Warszawskiej Legii zwyciężyła drużyna Klientów. Zawodnicy prowadzeni przez Roberta Podolińskiego pokonali drużynę Agencji Eventowych 2:1.
 

Na Stadionie Legii Warszawa odbyła się czwarta edycja MP Legia Cup, wydarzenia organizowanego przez MeetingPlanner.pl wraz z Legią Biznes. Tradycyjnie, naprzeciwko siebie stanęły drużyny przedstawicieli agencji eventowych i ich klientów, reprezentujących korporacje i instytucje. Spotkanie na żywo komentowane było przez redaktora Tomasza Zimocha, który w żywiołowy sposób relacjonował, co dzieje się na boisku.
Drużyny poprowadzili trenerzy: Robert Podoliński i Grzegorz Szoka (drużyna Klientów) oraz Piotr Świerczewski i Artur Januszewski (Drużyna Agencji Eventowych). Sędzią głównym podczas meczu po raz kolejny był Krzysztof „Laguna” Łaniecki (Zawodowa Grupa Arbitrów). W bramce stanęli Maciej Szczęsny (drużyna Klientów) i Grzegorz Szamotulski (drużyna Agencji Eventowych).


Pierwszą bramkę w meczu zdobył Filip Święcicki (ZeroChaos), dając tym samym prowadzenie drużynie Klientów. Z takim wynikiem drużyny schodziły na przerwę. W drugiej połowie prowadzenie Klientów potwierdził Wojciech Machocki (Polpharma), strzelając gola z rzutu karnego. Drużyna Agencji Eventowych walczyła bardzo zacięcie, a kontaktową bramkę zdobył Adam Orlikowski (Legia Biznes). Niestety zawodnikom Agencji nie udało się wykorzystać dwóch rzutów karnych i ostatecznie mecz zakończył się zwycięstwem drużyny Klientów 2:1. – Bieganie po murawie uczestnika Ligi Mistrzów zobowiązuje. Cztery kontuzje po stronie agencji to najlepszy dowód na zaangażowanie zespołu i dociskanie każdego centymetra kwadratowego boiska. Nie mogliśmy wygrać, jeśli nie strzela się dwóch karnych. A klienci grali w tym roku jeszcze lepiej. Pot i łzy prawdziwe. Gorycz porażki nieudawana. Za rok rewanż! Już nie mogę się doczekać – komentuje kapitan drużyny Agencji Eventowych, Szymon Walkiewicz (Walk Events). Puchar MP Legia Cup wrócił zatem do przedstawicieli Klientów. – Mecz Agencje eventowe kontra ich klienci to już tradycja. To świetna zabawa i wspaniała okazja do integracji środowiska. Jednak tym razem towarzyszyły meczowi naprawdę wielkie emocje. Po zeszłorocznej porażce, Klienci byli bardzo bojowo nastawieni i wszyscy byliśmy żądni rewanżu. Zespół dał z siebie wszystko i to poskutkowało – pewne zwycięstwo w regulaminowym czasie gry mówi samo za siebie. Gratulacje i słowa uznania należą się jednak również przeciwnikom – drużyna Agencji eventowych pokazała bardzo fajną grę i prawdziwego ducha walki, nie poddając się nawet przy niekorzystnym wyniku do przerwy – mówi kapitan drużyny Klientów Karol Kamas (BGŻ BNP Paribas).


Zawodnikiem MP Legia Cup 2016 został Wojciech Szymończyk (Panalpina Polska), grający w drużynie Klientów. Puchar najlepszemu zawodnikowi wręczył Tomasz Zimoch. – Kapitalna atmosfera, wspaniałe przeżycia i świetna organizacja! Byłem w niebie, będąc na płycie głównej w doborowym towarzystwie. Wielkie podziękowania za możliwość uczestnictwa w takim wydarzeniu dla Meeting Planner oraz Agencji Power Events, która debiutowała na tak wspaniałej imprezie. Jestem pełen nadziei występu za rok, by dać co najlepsze drużynie, a kibicom sporo radości – znowu mam motywację by wrócić do treningu i gry! – mówi Wojciech Szymończyk.
 

Przed wejściem zawodników na murawę wystąpiły Classic Sisters, grając z trybun, spośród publiczności. Do sportowej walki i wspólnego kibicowania zagrzewały cheerleaderki zespołu Hasao. Tradycyjnie już także multimedialną kropkę nad i przygotował VES. Na trybunach warszawskiej Legii w kilku minutowym mappingu zaprezentował najważniejsze momenty trzech poprzednich edycji MP Legia Cup, w finale animując puchar, który za chwilę miał być wręczony zwycięskiej drużynie.
Podczas wydarzenia swoją nową odsłonę – nowe bary, bufety i stacje live cooking – w strefie biznesowej Legii Warszawa prezentowało Belvedere Catering by Design.
Tegoroczny mecz odbywał się w czasie, kiedy Legia Warszawa świętuje setną rocznicę istnienia klubu. Podczas spotkania można było wyrobić sobie „Kartę Kibica” i m.in. zdobyć gadżety związane z jubileuszem.
Nowością czwartej edycji wydarzenia była gazeta meczowa: „MP Legia Cup. W strefie Kibica”. 

Partnerami MP Legia Cup 2016 są: Legia Biznes, Belvedere Catring by Design, VES, Rent Design, Anseba Music Agency, Not Bad, R-GOL, Viva System, Pracownia Kreativa, M-Duo Models, Syskonf, Gastro Magic, Kreatyw, Potworkowo, MCC Mazurkas Conference Center & Hotel, Live Med, Tryumf, Hasao, Vaporti Polska, Expo Mazury, Glenfiddich, Grants, Tullamore Dew, Bols Platinum, Gancia Procecco, Aperol, Mercure Mrongovia, Hotel Regent Warsaw, Pepsi, Królewskie, Bonifacio Spa & Sport Resort, MacGraf.
Czwarty mecz branży eventowej Agencje Eventowe kontra Klienci na Stadionie Warszwskiej Legii odbył się 25 września. Bilans dotychczasowych spotkań MP Legia Cup to 3:1 dla drużyny Klientów.

 

Drużyna Klientów

Drużyna Agencji Eventowych

O MP Legia Cup 

09 wrz 2016
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.