Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
MP Power Awards - Nominacje

MP Power 12 kategoria: Meeting planner – marketer lub właściciel biznesowy

Małgorzata Lubczyńska
Przemysław Pater
Magdalena Vielhaber

Małgorzata Lubczyńska, dyrektor marketingu,
Blachy Pruszyński

Absolwentka zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej oraz podyplomowych studiów w zakresie psychologii zachowań rynkowych (UW) i metody wyceny spółki kapitałowej (SGH). Zanim trafiła do obecnej firmy związana była z Biurem Marketingu PZU SA oraz Fundacją Charytatywną PZU SA. Kluczowe projekty, w które jest zaangażowana, to m.in. cykl  szkoleń dla wykonawców, który skupił ponad 2 tys. uczestników, konferencja „Stal w nowoczesnym budownictwie” oraz działalność sponsorska.

Przemysław Pater, kierownik marketingu marki Lexus, Toyota Motor Poland – Sekcja Lexus
Absolwent zarządzanie i marketingu w Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie. Obecnie realizuje studia doktoranckie – Nauki o zarządzaniu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Łączy zainteresowania zarządzaniem strategicznym, motoryzacją, historią malarstwa i moda. Efektem tego połączenie jest między innymi jego kluczowy projekt Lexus Fashion Night (realizacja sześciu edycji) i Lexus Fashion Awards.

 

Magdalena Vielhaber, OEM/ FWS marketing activation manager, Castrol Polska
Od ponad 13 lat w strukturach BP zajmuje się marketingiem i współpracą z importerami aut oraz dealerami samochodowymi. Związana z organizacją eventów dla klientów zewnętrznych i pracowników. Do osiągnięć zalicza zarządzenie hospitality oraz polityką biletową dla ponad 6 tys. gości podczas Euro 2012, kiedy Castrol był jednym z głównych sponsorów. Ważnym projektem był także turniej piłkarski Castrol 5s dla partnerów biznesowych (trzecia edycja ponad tysiąc uczestników). Obecnie zaangażowana w projekt Castrol Golf Academy.
 

 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.