Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
MP Power Awards - Nominacje

MP POWER 12 - ZWYCIĘZCY

Kategoria: Meeting planner – marketer lub...
Kategoria: Meeting planner – dział zakupów...
Kategoria: Meeting planner – stowarzyszenie Rafał...
Kategoria: Meeting planner – agencja eventowa...
Kategoria: Meeting planner – agencja incentive...
Kategoria: Meeting planner – PCO/DMC Agnieszka...
Kategoria: Meeting planner – team...
Kategoria: Convention Bureau Aneta Książek,...
Kategoria: Dostawca – venue Żaneta Berus, prezes...
Kategoria: Dostawca – multimedia Iwona Czarnata,...
Kategoria: Dostawca – catering Michał Kozak,...
Kategoria: Open Marcin Korolec, minister...

Przemysław Pater, kierownik marketingu marki Lexus, Toyota Motor Poland – Sekcja Lexus
Absolwent zarządzanie i marketingu w Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie. Obecnie realizuje studia doktoranckie – Nauki o zarządzaniu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Łączy zainteresowania zarządzaniem strategicznym, motoryzacją, historią malarstwa i moda. Efektem tego połączenie jest między innymi jego kluczowy projekt Lexus Fashion Night (realizacja sześciu edycji) i Lexus Fashion Awards.

 

Katarzyna Lech, procurement manager EMEAR,
Shell Polska

Absolwentka geologii, geofizyki i ochrony środowiska w Akademia Górniczo-Hutniczej w Krakowie, studiów podyplomowych Project Management oraz Master of Business Administration  w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w działach zakupów międzynarodowych korporacji. Do osiągnięć 2010 r. zalicza organizację wraz z agencją eventu „People make the difference real” w Krakowie dla kilkuset uczestników mówiących sześcioma językami.

 

Rafał Polarczyk, specjalista ds. marketingu,
Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej

Absolwent marketingu w Wyższej Szkole Marketingu i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Wcześniej związany m.in. z agencją Green Fish, Pol-Mot Holding SA, WiedzaNet. Do osiągnięć i jednocześnie kluczowych projektów zalicza Wektory 2011 oraz Doroczny Bal Pracodawców zorganizowane na Stadionie Narodowym w Warszawie, konferencję „Polska na gazie łupkowym” oraz imprezę rekreacyjno-edukacyjna, marsz nordic walking połączony z piknikiem „Zabierz Serce na Spacer”.

 

Sebastian Oprządek, prezes zarządu, El Padre
Współzałożyciel firmy Eskadra zajmującej się m.in., marketingiem oraz eventami. Od 2010 r. prezes zarządu spółki El Padre (dawna spółka Eskadra Events). Do osiągnięć zalicza zrealizowane przez agencję projekty, m.in. LTE-Bus dla Polkomtel SA, rebranding Polskiego Towarzystwa Ubezpieczeniowego, kampanię ambientową dla lotniska w Modlinie. Członek założyciel Klubu Agencji Eventowych przy SAR. Absolwent marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Psychologii Zachowań Rynkowych na UW.

 

Dariusz Aktonorowicz, właściciel, Maestro Meetings & Incentives
Absolwent handlu zagranicznego w SGPiS (SGH). Karierę zawodową rozpoczął jeszcze w czasie studiów, działając w komisji Sportu i Turystyki, AIESEC-u oraz jako pilot wycieczek zagranicznych w BP Orbis. W 1998 r. założył jedną z pierwszych w Polsce firm specjalizujących się wyłącznie w obsłudze turystyki biznesowej. Członek współzałożyciel MPI Poland oraz SOIT. Do osiągnięć zalicza to, że Maestro organizowała imprezy na wszystkich kontynentach.

 

Agnieszka Faracik-Leśniak, managing partner,
DMC Poland

Z wykształcenia romanistka, od 2004 roku współprowadzi DMC Poland. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako pilot wycieczek zagranicznych oraz project & event manager. Aktywnie działa w MPI Poland, gdzie pełni funkcję wiceprezes ds. edukacji. Do szczególnych osiągnięć ostatniego roku zalicza obsługę jako oficjalny partner firmy Castrol – sponsora UEFA Euro 2012 – podczas mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.


Olga Krzemińska, managing director, Power Sport
Inicjatorka firmy Power Sport, członek zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji w Warszawie. Za ważne osiągnięcie uważa zdobycie przez Power Sport tytułu Firma Roku 2012 przyznanego w konkursie Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej oraz nagrody w konkursie „Polski Internet”. Kluczowym projektem jest m.in. uruchomiony w 2012 r. klub Elite Circle. W latach 2002-2004 wicemistrzyni Polski w squashu.

 

Aneta Książek, starszy specjalista ds. konferencji,
Poland Convention Bureau

W Poland Convention Bureau POT zajmuje się m.in. budową koncepcji promocji Polski jako miejsca organizacji wydarzeń, koordynuje Program Ambasadorów Kongresów Polskich, udział w targach branżowych, organizację fam tripów. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie, kierunku Ekonomia Turystyki. Kluczowymi dla niej projektami były m.in. Road Show w ramach kampanii „Polska. Move your imagination”, dziesięciolecie PCB, udział Polski w jubileuszowych targach IMEX i EIBTM oraz po raz pierwszy obecność PCB na IMEX America.

 

Żaneta Berus, prezes zarządu, Centrum Expo XXI
Absolwentka studiów MBA w Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie całe życie zawodowe związana jest z promocją gospodarki. Pracowała m.in. w Krajowej Izbie Gospodarczej w Biurze Promocji Zagranicznej, jako konsul handlowy w Chicago a od 2000 r.  związana jest z Expo XXI. Wiceprezes Polskiej Izby Przemysłu Targowego, działa także w Radzie doradczej Fundacji FCSR. Za kluczowe projekty uznaje m.in. organizację w Expo XXI 50-lecia John Deere w Europie, Gali Europejskie Oscary czy Microsoft Technology Summit.

 

Iwona Czarnata, kierownik projektów, Trias Event Engineering
Absolwentka warszawskiej SGH i Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. Zanim trafiła do Trias SA, pracowała w firmie Lidex. Oprócz prowadzenia projektów, zajmuje się szkoleniami z zakresu multimediów dla pracowników agencji eventowych. Do kluczowych projektów zalicza rozwiązania  zastosowane m.in. podczas eventu z okazji połączenia TP SA z Orange, launchu Hondy Civic, konferencji e-nnovation czy Netia Biznes to Rozmowy.

 

Michał Kozak, dyrektor zarządzający, Mazurkas Catering
Dyrektor zarządzający MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel i Mazurkas Catering od lat związany jest z hotelarstwem, w którym wykorzystuje wykształcenie ekonomiczne i marketingowe. Do osiągnięć zalicza zwiększenie przychodów do poziomu najwyższego w 12-letniej historii firmy w roku 2012. Za kluczowe projekty uznaje realizację Catering Show 2012 oraz obsługę m.in. Jeronimo Martins (3000 osób), IBM (1000 osób),, UEFA – International Broadcast Centre (1200 osób), Mona Vie (4000 osób). Działa w Stowarzyszeniu Branży Eventowej.

 

Marcin Korolec, minister środowiska
Prawnik, wieloletni pracownik administracji rządowej, negocjator. W polityce ochrony środowiska dąży do zrównoważenia potrzeb ekologii i ekonomii tak, by harmonijnie łączyć ochronę środowiska i rozwój gospodarczy. Jest pomysłodawcą zgłoszenia Polski (Warszawy) na gospodarza Konferencji Klimatycznej ONZ w sprawie Zmian Klimatu COP19. Polska otrzymała zgodę na organizację globalnego szczytu, w którym przewidywany jest udział ok. 12 tys. delegatów.

 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.