Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Aktualności

Zgłoś obiekt do MP Power Awards® 2017. Zaprezentuj swój eventowy potencjał

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu MP Power Awards®. Oferty obiektów z potencjałem eventowym można zgłaszać do 15 stycznia. Informacje na temat konkursu znajdują się na stronie internetowej MP Power Awards®: www.mppowerawards.com.

W ramach MP Power Venue zostaną poddane analizie i ocenie obiekty w następujących kategoriach:

  • Event
  • Kongres
  • Multi
  • Biznes
  • Unique

Szczegóły dotyczące charakterystyki kategorii znajdują się tutaj.

W MP Power Venue zaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne i unikatowe – z największym eventowym potencjałem. Jury, wybierając nominacje, a następnie zwycięzcę w każdej kategorii, ocenia możliwości obiektu pod kątem realizacji określonego typu wydarzeń, jego atrakcyjność, rozwiązania zaprojektowane pod kątem branży branży spotkań, politykę współpracy z branżą spotkań czy innowacyjność.
Elementem, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor, partnera tej części konkursu.
W ramach badania zostanie przeprowadzona analiza procesu sprzedażowego oraz procesu odpowiedzi na zapytania organizatorów spotkań, funkcjonalność strony internetowej obiektów oraz ich dostępność w sieci pod kątem oczekiwań organizatorów wydarzeń. W tym roku, każdy nominowany obiekt po zakończeniu Konkursu otrzymuje od audytora – firmy Z-Factor dostęp do systemu online ze szczegółową analizą swojego wyniku. W ramach nominacji obiekty otrzymują także dwugodzinne szkolenie (online lub spotkanie bezpośrednie w zależności od lokalizacji) wskazujące, jakie działania należy podjąć, aby poprawić rezultat audytu za rok. Każdy z nominowanych obiektów otrzymuje darmową usługę Competition Shopping pozwalającą zweryfikować pozycjonowanie cen (oraz jakości obsługi) w stosunku do trzech wybranych obiektów konkurencji.
– Udział w konkursie MP Power Awards to możliwość zaprezentowania oferty swojego obiektu, zarówno jurorom, jak i środowisku eventowemu. Jury tworzą praktycy – organizatorzy wydarzeń oraz osoby decydujące o wyborze obiektów z agencji eventowych, korporacji czy stowarzyszeń. Jest to także jedyny konkurs, w którym obiekty oceniane są przez profesjonalnych producentów eventów. Nominacje i nagrody w MP Power Awards® stanowią zatem wiarygodną rekomendację – podkreśla Sylwia Banaszewska, prezes zarządu MeetingPlanner.pl. 

Celem MP Power Awards® jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości branży.
Konkurs MP Power Awards® tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power Produkt oraz MP Power 12. Konkursem towarzyszącym MP Power Awards® jest Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Rozstrzygnięcie MP Power Awards® nastąpi podczas finałowej Gali MP Power Night. Gala będzie także finałowym eventem Meetings Week Poland 2018.
Informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się na stronie: www.mppowerawards.com.

 

Gala finałowa piątej edycji MP Power Awards®

 

MP Power Award 2016 from meetingplanner on Vimeo.

01 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.