Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Aktualności

Zgłoś obiekt do MP Power Awards 2017. Zaprezentuj swój eventowy potencjał

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu MP Power Awards. Oferty obiektów z potencjałem eventowym można zgłaszać do 31 grudnia. Informacje na temat konkursu znajdują się na stronie internetowej MP Power Awards: www.mppowerawards.com.

W ramach MP Power Venue zostaną poddane analizie i ocenie obiekty w następujących kategoriach:

  • Event
  • Kongres
  • Multi
  • Biznes
  • Unique

Szczegóły dotyczące charakterystyki kategorii znajdują się tutaj.

W MP Power Venue zaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne i unikatowe – z największym eventowym potencjałem. Jury, wybierając nominacje, a następnie zwycięzcę w każdej kategorii, ocenia możliwości obiektu pod kątem realizacji określonego typu wydarzeń, jego atrakcyjność, rozwiązania zaprojektowane pod kątem branży branży spotkań, politykę współpracy z branżą spotkań czy innowacyjność.
Elementem, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor, partnera tej części konkursu.
W ramach badania zostanie przeprowadzona analiza procesu sprzedażowego oraz procesu odpowiedzi na zapytania organizatorów spotkań, funkcjonalność strony internetowej obiektów oraz ich dostępność w sieci pod kątem oczekiwań organizatorów wydarzeń. W tym roku, każdy nominowany obiekt po zakończeniu Konkursu otrzymuje od audytora – firmy Z-Factor dostęp do systemu online ze szczegółową analizą swojego wyniku. W ramach nominacji obiekty otrzymują także dwugodzinne szkolenie (online lub spotkanie bezpośrednie w zależności od lokalizacji) wskazujące, jakie działania należy podjąć, aby poprawić rezultat audytu za rok. Każdy z nominowanych obiektów otrzymuje darmową usługę Competition Shopping pozwalającą zweryfikować pozycjonowanie cen (oraz jakości obsługi) w stosunku do trzech wybranych obiektów konkurencji.
– Udział w konkursie MP Power Awards to możliwość zaprezentowania oferty swojego obiektu, zarówno jurorom, jak i środowisku eventowemu. Jury tworzą praktycy – organizatorzy wydarzeń oraz osoby decydujące o wyborze obiektów z agencji eventowych, korporacji czy stowarzyszeń. Jest to także jedyny konkurs, w którym obiekty oceniane są przez profesjonalnych producentów eventów. Nominacje i nagrody w MP Power Awards stanowią zatem wiarygodną rekomendację – podkreśla Sylwia Banaszewska, prezes zarządu MeetingPlanner.pl. 

Celem MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości branży.
Konkurs MP Power Awards tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power Produkt oraz MP Power 12. Konkursem towarzyszącym MP Power Awards jest Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Rozstrzygnięcie MP Power Awards nastąpi podczas finałowej Gali MP Power Night. Gala będzie także finałowym eventem Meetings Week Poland 2018.
Informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się na stronie: www.mppowerawards.com.

05 gru 2017
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.