SITE Poland tworzy Komisję ds. Incentive Travel
Integracja środowiska profesjonalistów branży MICE działających na rynku lokalnym i zagranicznym to cel utworzenia Polish Incentive Travel Central Hub (PITCH). Działania te ma wesprzeć powołana niedawno Komisja ds. Incentive Travel przy SITE Poland.
Do zadań komisji będzie należało nawiązywanie kontaktów, omawianie bieżących, ważnych tematów branżowych i współpraca między poszczególnymi podmiotami rynku. Komisja została powołana 3 października 2018 roku podczas spotkania w hotelu Leonardo Royal Hotel Warsaw.
Powołano wówczas także podkomisję ds. współpracy z hotelami i sieciami hotelowymi, działającą na linii hotel – DMC oraz sieci hotelowe – agencje incentive, podkomisję ds. współpracy z liniami lotniczymi, działającą na linii agencja incentive – linia lotnicza, podkomisję ds. współpracy międzynarodowej oraz podkomisję ds. rozwoju biznesu, która będzie kumulowała wyniki prac wszystkich powstających podkomisji.
Efektem prac komisji ma być usprawnienie współpracy we wskazanych sektorach oraz wspólne wypracowanie pożądanych norm obowiązujących w branży.
W spotkaniu poza zarządem SITE Poland oraz członkami stowarzyszenia wzięli udział przedstawiciele linii lotniczych LOT i Air France, którzy zadeklarowali udział w pracach podkomisji ds. współpracy z liniami lotniczymi.
SITE Poland zaprasza kolejnych przedstawicieli linii lotniczych oraz hoteli i sieci hotelowych do tej współpracy. Do działania w podkomisjach zapraszani są również przedstawicieli linii lotniczych i hotelarzy, którzy nie są członkami SITE. "Chcemy, aby podkomisje zbierały jak najwięcej informacji z rynku i służyły realnemu podniesieniu jakości komunikacji w branży" deklaruje SITE. Zainteresowani pracami komisji proszeni są o kontakt pod adresem: g.duziak@wecotravel.pl.
Niebawem zostaną ustalone terminy spotkań podkomisji.
SITE Poland jest polskim oddziałem międzynarodowego stowarzyszenia SITE Global, skupiającego profesjonalistów z branży incentive travel. Podstawowym celem SITE Poland jest działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju i propagowania podróży incentive jako efektywnego narzędzia marketingowego wspierającego sprzedaż i rozwijającego motywację. Równoległym celem jest podnoszenie standardów etyki biznesowej i pracy zawodowej w tej dziedzinie.