Weco-Travel: nowy sub-brand dla działań MICE
Firma Weco-Travel, stawiając na rozwój działalności w obszarze rynku spotkań, wyodrębniła nowy sub-brand Weco-Travel Meetings & Incentives. Jest to część zmian wprowadzanych w zakresie komunikacji.
W ramach Weco-Travel Meetings & Incentives działają dwie sekcje: Meetings & Conferenes oraz Incentives & Events.
- Dynamicznie rozwijający się dział organizacji spotkań, konferencji i wyjazdów incentive potrzebował lepszej wyrazistości, identyfikacji i rozpoznawalności. Osiągnęliśmy to poprzez wyodrębnienie własnego logo Weco-Travel Meetings & Incentives. Stawiamy na zdecydowany rozwój tego obszaru w naszej strukturze oraz zwiększenia udziału w rynku. Nieustannie pracujemy nad rozszerzeniem portfolio naszych usług i wzbogacaniem oferty wyjazdów incentive i wyjazdów integracyjnych o autorskie programy. Poszerzyliśmy nasze możliwości oferowania wyjazdów aktywnych oraz na duże wydarzenia sportowe. Nasz zespół liczy już 18 osób. Dołączyli do nas profesjonaliści z dziedziny organizacji wyjazdów zimowych – informuje Grażyna Grot-Duziak, regional director / Meetings & Incentives Dept Polska, Czechy, Węgry, Rumunia.
Weco Travel zaprezentowało nowe logo Weco-Travel Meetings & Incentives. Oprócz nowego działu Meetings & Incentives wyodrębniono takze dział Customer Care & Relations, który także ma nowa identyfikację wizualną.
Nowe loga mają wzmocnić i podkreślić różnorodność oferty firmy. Logo główne Weco-Travel „Enriching your travel management” obrazuje całą firmę.
Zmiany wizualne towarzyszą zmianom wprowadzanym w stylu komunikacji o ofercie. Wkrótce nowa strategia a wraz z nią nowe loga będą także funkcjonowały w pozostałych biurach Weco-Travel w Europie.