Partner of Promotion realizuje obsługę PR dla Centralnego Portu Komunikacyjnego

Agencja Partner of Promotion realizuje działania public relations i public affairs dla Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK). Częścią kontraktu jest organizacja eventów związanych z działaniami PR. Na kongresie 590 zaprezentowane zostało logo Portu.

 

Agencja Partner of Promotion została wybrana do obsługi CPK w wyniku postępowania ogłoszonego przez Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze. Nie było to postępowanie publiczne (z uwagi na nieprzekroczenie unijnego progu kwoty), dlatego nie została podana cena usługi. Postępowanie zostało ogłoszone na podstawie przepisów wewnętrznych przedsiębiorstwa i nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
 

Kampania realizowana przez agencję na rzecz Portu „Solidarność” obejmuje stworzenie strategii komunikacyjnej, a także prowadzenie działań public relations i public affairs z wykorzystaniem wszystkich kanałów, w tym social media, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień informacyjnych, wizerunkowych i pokrewnych.
 

Agencja będzie również odpowiedzialna za komunikację w obszarach edukacji i CSR, za wsparcie przy organizacji konferencji prasowych, imprez, wydarzeń dla pracowników oraz innych spotkań, za wsparcie przy organizacji sesji fotograficznych, produkcji materiałów audiowizualnych i innych materiałów wizerunkowych.
 

Do jej zadań będzie należało także tworzenie kampanii informacyjnych, edukacyjnych, historycznych - dotyczących sektora transportu oraz infrastruktury lotniskowej a także nieformalne reprezentowanie podczas konferencji i innych wydarzeń.
 

Umowa realizowana będzie do 12 miesięcy od jej podpisania.
 

Port „Solidarność” w perspektywie kilku lat stać się ma najważniejszą polską inwestycją infrastrukturalną. W ramach projektu zostanie wybudowane nowoczesne lotnisko, którego lokalizacja planowana jest 37 km na zachód od Warszawy w okolicy Grodziska Mazowieckiego. CPK zakłada ponadto intensywny rozwój sieci połączeń drogowych oraz kolejowych na terenie całego kraju. Umożliwią one przejazd pomiędzy Warszawą a największymi polskimi miastami w czasie poniżej trzech godzin. Inwestycja ma stworzyć ponad 150 tysięcy nowych miejsc pracy, a jej wartość w pierwszym etapie wyniesie 35 mld złotych.
 

Do końca 2019 roku mają trwać prace przygotowawcze, a sam port ma być budowany przez kolejnych osiem lat, czyli do końca 2027 roku. Nowe lotnisko ma docelowo obsługiwać 100 milionów pasażerów.
 

Logo CPK zostało zaprezentowane podczas kongresu 590 w Rzeszowie, odbywającego się 15 i 16 listopada 2018 roku. Głównym elementem znaku graficznego portu jest symbol stanowiący połączenie koła i strzałek tworzących literę „S”, która bezpośrednio nawiązuje do nazwy Centralnego Portu Komunikacyjnego — „Solidarność”. Strzałki spotykają się w centrum okręgu, podkreślając centralne położenie lotniska oraz jego najważniejszą funkcję — komunikację. Symbolizują także ruch, dynamikę, a poprzez swój kształt nawiązują do startujących samolotów. Znak oparty jest na okręgu, aby odnieść się bezpośrednio do słowa „Centralny” i podkreślić jego znaczenie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl