Warszawski Klub Ambasadora Kongresów spotka się podczas Forum Branży Eventowej

Warszawska Organizacja Turystyczna zaprasza do uczestnictwa w spotkaniu Warszawskiego Klubu Ambasadora Kongresów, wydarzeniu poświęconym tematyce pozyskiwania wydarzeń dla Warszawy oraz rozwoju naukowego i gospodarczego stolicy.

 

Spotkanie odbędzie się 23 stycznia 2019 roku w Expo XXI Warszawa podczas Forum Branży Eventowej.

 

Podzielone zostało na dwie części. W pierwszej, przebiegającej pod hasłem „Rozwój gospodarczy i naukowy Warszawy – wykorzystanie synergii ze światem nauki”, udział weźmie Michał Olszewski, zastępca prezydenta Warszawy i przedstawiciele Biura Rozwoju Gospodarczego UM Warszawy. Spotkanie warszawskiego środowiska akademickiego z przedstawicielami UM Warszawy poświęcone będzie planom rozwoju gospodarczego stolicy w kontekście współpracy świata nauki, biznesu i administracji publicznej.

 

Pierwsza cześć konferencji będzie stanowić merytoryczny wstęp do seminarium na temat skutecznego pozyskiwania międzynarodowych kongresów, które są narzędziem transferu wiedzy i internacjonalizacji lokalnych przedsiębiorców.

 

W części seminaryjnej udział wezmą obecni Ambasadorzy Kongresów Polskich oraz praktycy, związani od wielu lat z branżą spotkań, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami na podstawie wybranych studiów przypadków. Będą to: Mark Krawczynski z Rotary International, profesor Józef Modelski z Politechniki Warszawskiej, Janusz Samel z Biura Sportu i Rekreacji UM Warszawa, Anna Górska, prezes Oddziału Europy Centralnej ICCA w latach 2012-2018 oraz Paweł Rozen z Warszawskiej Organizacji Turystycznej.

 

Omawiane podczas tej części tematy będą dotyczyły potencjału promocyjnego Polski i Warszawy w ubieganiu się o wydarzenia, współpracy z samorządem przy tworzeniu konkurencyjnej oferty miasta dla wydarzeń, międzynarodowej promocji kandydatury miasta i uczelni, a także możliwości wykorzystania relacji z zagranicznymi partnerami do przygotowania dobrej kandydatury miasta i uczelni. Jednym z tematów będzie też konkurs destynacji i przygotowanie oferty kongresowej.

 

Druga część seminarium będzie dotyczyła współpracy z Profesjonalnym Organizatorem Kongresów i wystąpią tu Andrzej Hulewicz, wiceprezes zarządu, Mazurkas DMC Poland oraz Zbigniew Kowal, prezes zarządu, Global Congress.

 

Tematy ich prezentacji, również oparte na wybranych studiach przypadku to „Korzyści wynikające ze zlecaniem złożonej usługi, jaką jest organizacja kongresu” oraz „Kosztorysowanie kongresu: minimalizowanie ryzyka finansowego i maksymalizacja przychodu”. Poza tym Piotr Wiklak, specjalista ds. sprzedaży w Polskich Liniach Lotniczych LOT opowie o współpracy z LOT przy tworzeniu skutecznej oferty kongresowej.

 

W ostatniej część konferencji odbędą się dwa panele dyskusyjne z udziałem przedstawicieli obiektów konferencyjnych oraz hoteli dotyczące tematu „Jak wybrać i jak współpracować z obiektem przy organizacji wydarzeń”.

 

Całą konferencję prowadzić i moderować będą Mateusz Czerwiński, wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej oraz Katarzyna Cioch, wykładowca w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji.

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wymaga rejestracji.

 

Po zakończeniu seminarium, wszyscy uczestnicy będą mieli możliwość zwiedzenia targów Forum Branży Eventowej.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl