Orchidea Group agencją kreatywną dla ETi Polska
Orchidea Group została agencją kreatywną dla polskiego oddziału producenta słodyczy i przekąsek ETi. Firma zadebiutowała na polskim rynku w 2018 roku. Orchidea Group wspiera ETi Polska w działaniach marketingowych.
– Działania Orchidea Group już dawno wyszły poza eventy. To naturalny rozwój firmy i nasza odpowiedź na potrzeby naszych klientów, którzy na tyle nam zaufali, że powierzają nam nowe zadania – mówi Bartek Lachowski, partner w Orchidea Group.
Do tej pory Orchidea Group była odpowiedzialna za cztery kampanie produktowe ETi: słodkich przekąsek Eti Puf, batonów ETi Wanted oraz ostatnio za kreację kampanii świątecznej dla ETiPuf. Agencja zaprojektowała oraz wyprodukowała stoisko firmy. Odpowiada również za promocję firmy w social mediach.
– Naszą rolą jest przedstawić, w jak najbardziej atrakcyjny sposób, każdy produkt ETi, tym bardziej, że bogate portfolio firmy jest bardzo zróżnicowane. Każdy nowy produkt to zupełnie inny świat i nowa historia, którą musimy opowiedzieć polskiemu konsumentowi – mówi Sebastian Wasiński, dyrektor kreatywny firmy Orchidea Group.
ETi Polska zaplanowała działania na kolejny rok. Związane są one z premierą nowych produktów firmy oraz promocją tych, które są już obecne w polskich sklepach.