Orchidea Group agencją kreatywną dla ETi Polska

Orchidea Group została agencją kreatywną dla polskiego oddziału producenta słodyczy i przekąsek ETi. Firma zadebiutowała na polskim rynku w 2018 roku. Orchidea Group wspiera ETi Polska w działaniach marketingowych.

– Działania Orchidea Group już dawno wyszły poza eventy. To naturalny rozwój firmy i nasza odpowiedź na potrzeby naszych klientów, którzy na tyle nam zaufali, że powierzają nam nowe zadania – mówi Bartek Lachowski, partner w Orchidea Group.

Do tej pory Orchidea Group była odpowiedzialna za cztery kampanie produktowe ETi: słodkich przekąsek Eti Puf, batonów ETi Wanted oraz ostatnio za kreację kampanii świątecznej dla ETiPuf. Agencja zaprojektowała oraz wyprodukowała stoisko firmy. Odpowiada również za promocję firmy w social mediach.

– Naszą rolą jest przedstawić, w jak najbardziej atrakcyjny sposób, każdy produkt ETi, tym bardziej, że bogate portfolio firmy jest bardzo zróżnicowane. Każdy nowy produkt to zupełnie inny świat i nowa historia, którą musimy opowiedzieć polskiemu konsumentowi – mówi Sebastian Wasiński, dyrektor kreatywny firmy Orchidea Group.
ETi Polska zaplanowała działania na kolejny rok. Związane są one z premierą nowych produktów firmy oraz promocją tych, które są już obecne w polskich sklepach.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl