Hotel MDM: nowa fasada i identyfikacja wizualna

fot. Norbert Piwowarczyk
Na zdjęciu: fot. Norbert Piwowarczyk

Zakończył się proces rebrandingu i rewitalizacji warszawskiego Hotelu MDM, w ramach którego całkowitą renowację przeszła zabytkowa fasada budynku. Hotel MDM ma też nowe logo. Umieszczone w formie neonu na szczycie odnowionego Hotelu stanowi teraz wyraźny punkt w przestrzeni placu Konstytucji.

Nowe logo ma wyrażać solidność i nowoczesność, ale jednocześnie nawiązywać do architektury budynku i socrealistycznego kontekstu okolicy – historycznej Marszałkowskiej Dzielnicy Mieszkaniowej.


– Budynek Hotelu MDM od początku 2018 roku przechodził gruntowną rewitalizację, aby dziś stać się obiektem jeszcze bardziej atrakcyjnym dla coraz bardziej wymagającego klienta. Hotel pozostał oczywiście tym samym miejscem z duszą – widok z okna niezmiennie jest wyjątkowy, panuje tu ta sama od lat przyjazna atmosfera – ale zadbaliśmy o dodatkowy komfort naszych gości, stawiając na aspekt wizualny budynku, który jest zwieńczeniem wyjątkowego pod względem architektonicznym placu Konstytucji – mówi Łukasz Kaszewski, dyrektor generalny Hotelu MDM. – Właśnie zakończyliśmy wieloetapowy projekt renowacji fasady, przywracając ją do stanu pierwotnego, zadbaliśmy również o wyrazisty znak, który podkreśli zalety Hotelu MDM i będzie widoczny z daleka. Zależało nam, aby neon umieszczony na dachu naszego pięknego budynku nie tylko przyciągał uwagę zmierzających do nas ulicą Marszałkowską gości, ale przede wszystkim wpisywał się w historyczną architekturę krajobrazu.
 

W ramach zintegrowanych działań modernizacyjnych Hotel MDM przeszedł całkowity rebranding materiałów hotelowych. W marcu uruchomiona została również strona internetowa www.hotelmdm.com.pl, wypełniona filmami ukazującymi odmienione oblicze hotelu. Z początkiem roku wprowadzono też nową kartę menu w upstairs bar & bistro. Szef kuchni zaprasza gości między innymi na polskiego burgera, makarony, sałatki, a w barze czeka na gości wybór koktajli.
– Rewitalizacja Hotelu MDM to także gruntowny remont łazienek w pokojach hotelowych, który rozpoczął się w 2018 roku, a obecnie jest kontynuowany. Do końca września 2019 roku planujemy też wyposażyć wszystkie nasze pokoje w nowoczesny system klimatyzacji – dodaje Łukasz Kaszewski.

 



Hotel MDM wchodzi w skład grupy Hoteli Warszawskich „Syrena” wraz z Polonia Palace Hotel i Hotelem Metropol. Położony jest w centrum Warszawy, oferuje 134 pokoje hotelowe w pięciu kategoriach na pięciu piętrach oraz trzy sale konferencyjne. Hotel działa od 1955 roku.

 

Dyrektorem Generalnym hotelu od marca 2018 roku jest Łukasz Kaszewski. Swoją karierę w grupie Hotele Warszawskie „Syrena” rozpoczął w 2008 roku na stanowisku recepcjonisty w Polonia Palace Hotel. Po kilku miesiącach awansował na kierownika zmiany, a później zastępcę kierownika recepcji. Następnie przez kilka lat pracował na stanowisku kierownika ds. pokoi. Zanim otrzymał promocję na dyrektora generalnego Hotelu MDM przez ponad dwa lata sprawował funkcję zastępy dyrektora generalnego Polonia Palace Hotel – Pawła Lewtaka.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl