Plej po raz piąty organizuje World Corporate Golf Challenge Poland
Mercedes-Benz Klasa A za Hole in One, weekend w Hotelu Sobienie Królewskie G&CC dla dwóch osób, całodniowy rejs po Bałtyku luksusowym jachtem ze sternikiem oraz nagroda główna – w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC 2019 na jednym z najlepszych europejskich pól golfowych w Oitavos Dunes w Portugalii to kilka powodów, dla których warto wziąć udział w polskich rozgrywkach największego światowego korporacyjnego turnieju golfowego – World Golf Corporate Challenge 2019. Zapisy trwają.
Drużyna, która wygra V edycję World Corporate Golf Challenge Poland, reprezentować będzie Polskę i swoją firmę na światowych finałach WCGC, które odbędą się w dniach 3-7 lipca 2019 r. w Cascais w Portugalii. W ramach finałowego pakietu gracze otrzymają awans do międzynarodowych rozgrywek na polu Oitavos Dunes, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek.
Mercedes-Benz Klasa A wart około 150 tys. zł to nagroda za Hole in One, ufundowana przez Auto-Idea – Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz.
Wśród dodatkowych nagród i niespodzianek od partnerów turnieju są także m.in. całodniowe rejsy po Bałtyku luksusowymi jachtami ze sternikiem od Premium Yachting, weekendowy pobyt dla dwóch osób w Hotelu Sobienie Królewskie Golf & Country Club oraz roczne członkostwo w Sobienie Królewskie Golf & Country Club za Hole in One. Fani piłki nożnej mają szansę wygrać podwójne bilety VIP Silver na mecze Ekstraklasy do grudnia 2019 roku. Wśród nagród nie zabraknie także sprzętu i akcesoriów golfowych marki Callaway i Odyssei oraz voucherów na zakupy w Bukier Store – jednym z najbardziej znanych sklepów golfowych w Warszawie. Partnerzy zapowiadają, że niespodzianek i nagród będzie jeszcze więcej.
Dwuosobowe drużyny reprezentujące swoje firmy mogą się zarejestrować poprzez stronę internetową: www.rejestracja.wcgc.pl.
Polską edycję World Corporate Golf Challenge od 2015 roku organizuje agencja marketingu zintegrowanego – Plej. Partnerami WCGC Poland 2019 są Plej, Mercedes Benz - Auto Idea, Ballantine’s, Premium Yachting, Sobienie Królewskie Mazury Golf & Country Club, Legia, E4E, Callaway, Bunkier Store, Odyssey oraz Rent Design i LifeTube. MeetingPlanner.pl jest patronem medialnym wydarzenia.