Cut The Mustard i Brave po raz trzeci zrealizują projekt H&M Music
W wyniku wygranego przetargu agencje Cut The Mustard i Brave po raz trzeci z rzędu będą odpowiadać za komunikację i realizację cyklu wydarzeń muzycznych dla marki H&M, które odbędą się w czerwcu 2019 w Warszawie.
Marka H&M w ostatnich latach, w okresie festiwalowym, stawia na tworzenie autorskich wydarzeń muzycznych, obejmujących kilka weekendów. W 2017 roku zaprosiła warszawiaków na „muzyczny odjazd”, czyli „H&M Dworzec”, a w 2018 roku zapewniła trzy weekendy niezapomnianej zabawy na warszawskim Marymoncie podczas „H&M Loves Music”. Również w tym roku, w czerwcowe weekendy H&M zaprosi na wydarzenie muzyczne.
Za realizację działań związanych z organizacją i komunikacją wydarzeń, tak jak w ostatnich latach, odpowiadać będą agencje Cut The Mustard i Brave, które i tym razem wspólnie stanęły do przetargu.
– Strategia H&M to zawsze nowatorskie idee oraz rozwiązania. Dlatego pracując nad odpowiedzią na brief brandu - wiedzieliśmy, że będzie to trudne wyzwanie. Dodatkowo zadania nie ułatwiała organizacja poprzednich wydarzeń, gdyż często wiedza zdobyta wcześniej potrafi zamknąć na nowe, wychodzące poza standardy koncepty – mówi Karolina Witecka, CEO & managing partner w Cut The Mustard.
– Po raz trzeci kreatywność, synergia kompetencji i doświadczenia dwóch agencji, okazały się kluczem do zwycięstwa w bardzo trudnym, wielomiesięcznym procesie. Wspólne działanie sprawiło, że udało nam się w 100 procentach odpowiedzieć na potrzeby marki – dodaje Tomasz Dworak, managing director Brave.
Tegoroczne wydarzenie odbędzie się pod hasłem H&M Loves Music: Miasto Moje. Koncerty odbędą się na terenie zajezdni autobusowej przy Redutowej 27 w Warszawie.
Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę kreatywną oraz wizualną wydarzenia, koncepcję komunikacji oraz jej realizację. Do zadań agencji eventowej Brave należy przygotowanie propozycji lokalizacji, spójnej koncepcji scenograficzno-wizualnej oraz produkcyjnej. Poza tym Brave odpowiada kompleksowo za realizację cyklu eventów.
Brave do tej pory odpowiadał za realizację między innymi takich wydarzeń i projektów, jak: In The House by Desperados, Netflix Pawilion Altered Carbon, 24h Doritos Chalange czy Premiera Samsung Galaxy S10, a do klientów agencji należą między innymi Grupa Żywiec, Samsung, Philip Morris Polska, Estee Lauder czy Warta.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród stałych klientów agencji znajduje się między innymi Kompania Piwowarska, Grupa Sanofi, Aegon, Polpharma czy Dawtona. Agencja ma na swoim koncie także szereg realizacji eventowo- muzycznych, w tym dla marki Reebok.