Cut The Mustard i Brave po raz trzeci zrealizują projekt H&M Music

W wyniku wygranego przetargu agencje Cut The Mustard i Brave po raz trzeci z rzędu będą odpowiadać za komunikację i realizację cyklu wydarzeń muzycznych dla marki H&M, które odbędą się w czerwcu 2019 w Warszawie.
 
Marka H&M w ostatnich latach, w okresie festiwalowym, stawia na tworzenie autorskich wydarzeń muzycznych, obejmujących kilka weekendów. W 2017 roku zaprosiła warszawiaków na „muzyczny odjazd”, czyli „H&M Dworzec”, a w 2018 roku zapewniła trzy weekendy niezapomnianej zabawy na warszawskim Marymoncie podczas „H&M Loves Music”. Również w tym roku, w czerwcowe weekendy H&M zaprosi na wydarzenie muzyczne.
 
Za realizację działań związanych z organizacją i komunikacją wydarzeń, tak jak w ostatnich latach, odpowiadać będą agencje Cut The Mustard i Brave, które i tym razem wspólnie stanęły do przetargu.
– Strategia H&M to zawsze nowatorskie idee oraz rozwiązania. Dlatego pracując nad odpowiedzią na brief brandu - wiedzieliśmy, że będzie to trudne wyzwanie. Dodatkowo zadania nie ułatwiała organizacja poprzednich wydarzeń, gdyż często wiedza zdobyta wcześniej potrafi zamknąć na nowe, wychodzące poza standardy koncepty – mówi Karolina Witecka, CEO & managing partner w Cut The Mustard.
– Po raz trzeci kreatywność, synergia kompetencji i doświadczenia dwóch agencji, okazały się kluczem do zwycięstwa w bardzo trudnym, wielomiesięcznym procesie. Wspólne działanie sprawiło, że udało nam się w 100 procentach odpowiedzieć na potrzeby marki – dodaje Tomasz Dworak, managing director Brave.
 
Tegoroczne wydarzenie odbędzie się pod hasłem H&M Loves Music: Miasto Moje. Koncerty odbędą się na terenie zajezdni autobusowej przy Redutowej 27 w Warszawie.
 
Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę kreatywną oraz wizualną wydarzenia, koncepcję komunikacji oraz jej realizację. Do zadań agencji eventowej Brave należy przygotowanie propozycji lokalizacji, spójnej koncepcji scenograficzno-wizualnej oraz produkcyjnej. Poza tym Brave odpowiada kompleksowo za realizację cyklu eventów.
 

 
Brave do tej pory odpowiadał za realizację między innymi takich wydarzeń i projektów, jak: In The House by Desperados, Netflix Pawilion Altered Carbon, 24h Doritos Chalange czy Premiera Samsung Galaxy S10, a do klientów agencji należą między innymi Grupa Żywiec, Samsung, Philip Morris Polska, Estee Lauder czy Warta.
 
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród stałych klientów agencji znajduje się między innymi Kompania Piwowarska, Grupa Sanofi, Aegon, Polpharma czy Dawtona. Agencja ma na swoim koncie także szereg realizacji eventowo- muzycznych, w tym dla marki Reebok.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl