LoveBrands Relations z nowym logo i marką LoveBrands Events

W związku z zaplanowanymi na 2019 rok strategicznymi zmianami związanymi z rozwojem LoveBrands Relations, w maju 2019 roku w strukturze firmy została wyodrębniona marka LoveBrands Events, która zajmie się budowaniem strategii i kompleksową organizacją eventów.

 
– Od momentu powstania firmy podkreślaliśmy rolę lovebrandów oraz siłę marketingu emocjonalnego – mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu firmy. – Eventy są idealnym narzędziem do budowania relacji i pozytywnych emocji z odbiorcą. Obserwując profil działań prowadzonych dla naszych klientów, od dawna mieliśmy świadomość, że wyodrębnienie w strukturach firmy dedykowanego zespołu, to absolutna konieczność.
 
Odświeżone logo z czcionką imitującą pismo odręczne odzwierciedla położenie akcentu przez agencje na budowanie relacji i siłę marketingu emocjonalnego. Dynamikę, elastyczność oraz kreatywność podkreśla animowana wersja logotypów.
 
– Po pięciu latach działalności nie mamy zamiaru się zatrzymywać ani na chwilę – podkreśla Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu. – Wszystkie dotychczasowe doświadczenia, utwierdzają nas w przekonaniu, że zmiany są potrzebne, abyśmy mogli się rozwijać. Nowa identyfikacja wizualna to graficzny obraz tego, w którą stronę chcemy zmierzać.
 
Claim „make visions happen” podkreśla w sposób dosłowny filozofię działania LoveBrands Events. Na potrzeby nowej marki powstała nowa strona www.lovebrandsevents.pl .
 
– Od 2014 roku udało nam się zorganizować pod szyldem LoveBrands Relations ponad 200 wydarzeń – podkreśla Monika Wincenciak-Ziemba, head of events strategy & management. – Nasze doświadczenia są bardzo szerokie: gale, koncerty, imprezy firmowe, wydarzenia sportowe, konferencje, szkolenia czy sesje zdjęciowe. Powstała nowa nazwa, nowe logo, ale nasze strategiczne podejście do wszystkich realizowanych projektów pozostaje bez zmian – dodaje.
 
Agencja LoveBrands Relations, świadcząca usługi w zakresie budowania strategii komunikacji zintegrowanej, działa na polskim rynku od 2014 roku, a od 2019 roku - na całym świecie, dzięki dołączeniu do międzynarodowej sieci 3AW. W ciągu pięciu lat zrealizowała setki projektów dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym ponad 200 wydarzeń.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl