Havas Sports & Entertainment w Klubie Agencji Eventowych

W czasie Walnego Zgromadzenia Członków Klubu Agencji Eventowych, które odbyło się w maju, do KAE dołączył Havas Sports & Entertainment. Jak podkreśla KAE, agencja od chwili powstania działa w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe, a dołączenie do stowarzyszenia jest przypieczętowaniem tych standardów. 
 
– Znalezienie się w gronie największych profesjonalistów w branży to dla nas duże wyróżnienie – powiedziała Aleksandra Marciniak, head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group. – Event marketing pełni coraz ważniejszą rolę w komunikacji zintegrowanej, kluczowe jest jednak przemyślane planowanie działań związanych z organizacją wydarzeń i optymalne ich dopasowanie do celów komunikacyjnych klienta. Wierzymy, że wnosząc doświadczenia oraz szeroki zakres kompetencji całej Grupy Havas, będziemy mogli przyczynić się do rozwoju rynku eventowego w Polsce – dodała.
 
– Bardzo ważnym celem działania Klubu jest dla nas otwarcie na nowych członków, spełniających najwyższe standardy. Wierzymy, że współpraca z Havas Sports & Entertainment będzie dla obydwu strony wartościowa. Cieszymy się, że najlepsze agencje na rynku, wspólnie z nami działają na rzecz branży – powiedział Dominik Górka z Grupy Manta, członek zarządu KAE.
 
Dotychczasowe działania KAE przyczyniły się do unormowania standardów branży, wpłynęły na budowanie świadomości i jakość usług oraz zadbały o przejrzystość rynku. KAE chce zwiększyć zaangażowanie członków w działania edukacyjne klubu, zintensyfikować bezpośrednie relacje z przedstawicielami klientów, a także rozszerzyć komunikację skierowaną poza branżę eventową.
 
Obecnie Klub tworzy 12 agencji: Allegro Agency, Brave, El Padre, EMLAB (Grupa S/F), Grupa Manta, Mea Group, Ministry of Creativity, Multi Events, Jet Events, Plej, Walk Events oraz Havas Sports & Entertainment.
 
Klubu Agencji Eventowych działa w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i został założony w 2012 roku.
 
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 roku. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 116 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne, eventowe, ambientowe i domy produkcyjne. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Działalność SAR koncentruje się też na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl