Havas Sports & Entertainment w Klubie Agencji Eventowych
W czasie Walnego Zgromadzenia Członków Klubu Agencji Eventowych, które odbyło się w maju, do KAE dołączył Havas Sports & Entertainment. Jak podkreśla KAE, agencja od chwili powstania działa w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe, a dołączenie do stowarzyszenia jest przypieczętowaniem tych standardów.
– Znalezienie się w gronie największych profesjonalistów w branży to dla nas duże wyróżnienie – powiedziała Aleksandra Marciniak, head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group. – Event marketing pełni coraz ważniejszą rolę w komunikacji zintegrowanej, kluczowe jest jednak przemyślane planowanie działań związanych z organizacją wydarzeń i optymalne ich dopasowanie do celów komunikacyjnych klienta. Wierzymy, że wnosząc doświadczenia oraz szeroki zakres kompetencji całej Grupy Havas, będziemy mogli przyczynić się do rozwoju rynku eventowego w Polsce – dodała.
– Bardzo ważnym celem działania Klubu jest dla nas otwarcie na nowych członków, spełniających najwyższe standardy. Wierzymy, że współpraca z Havas Sports & Entertainment będzie dla obydwu strony wartościowa. Cieszymy się, że najlepsze agencje na rynku, wspólnie z nami działają na rzecz branży – powiedział Dominik Górka z Grupy Manta, członek zarządu KAE.
Dotychczasowe działania KAE przyczyniły się do unormowania standardów branży, wpłynęły na budowanie świadomości i jakość usług oraz zadbały o przejrzystość rynku. KAE chce zwiększyć zaangażowanie członków w działania edukacyjne klubu, zintensyfikować bezpośrednie relacje z przedstawicielami klientów, a także rozszerzyć komunikację skierowaną poza branżę eventową.
Obecnie Klub tworzy 12 agencji: Allegro Agency, Brave, El Padre, EMLAB (Grupa S/F), Grupa Manta, Mea Group, Ministry of Creativity, Multi Events, Jet Events, Plej, Walk Events oraz Havas Sports & Entertainment.
Klubu Agencji Eventowych działa w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i został założony w 2012 roku.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 roku. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 116 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne, eventowe, ambientowe i domy produkcyjne. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Działalność SAR koncentruje się też na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych.