Emlab zorganizuje urodziny marki Foods by Ann
Agencja Emlab (Grupa S/F) wygrała przetarg na kompleksową kreację i produkcję eventu z okazji trzecich urodzin marki Anny Lewandowskiej – Foods by Ann. To pierwszy projekt, który agencja zrealizuje dla tego klienta.
Firma sygnowana nazwiskiem Anny Lewandowskiej powstała w 2016 roku. Marka oferuje naturalną żywność bez sztucznych dodatków, która jest zdrową alternatywą dla artykułów spożywczych dostępnych na rynku. Firma aktywnie promuje zdrowy styl życia i właściwe nawyki żywieniowe.
Organizator i agencja nie podają szczegółów imprezy, ujawniają jedynie, że jej formuła w niestandardowy sposób odda wszystkie wartości, którymi marka kieruje się w swojej działalności.
Grupa S/F to grupa nowej komunikacji złożona z agencji marketingowych; Scholz & Friends Warszawa (budowa/prowadzenie marek), The Digitals (social/f-commerce/online marketing), Booost (big data performance marketing) i Eemlab (eventy/aktywacje). Tworzy synergię z TalentMedia (agregator kanałów na YouTube) oraz LifeTube (agencja influencer marketingu, największa lokalna sieć partnerska YT w Europie). Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.