2 Koma 7 dla marki sloggi
Od 1 czerwca 2019 agencja 2 Koma 7 odpowiada za pełną obsługę PR marki sloggi. Do zadań agencji należy między innymi kreowanie i realizacja eventów.
Poza tym będą to działania w zakresie media relations, współpraca z influencerami, a także prowadzenie showroomu marki w Warszawie. Oferta agencji została wybrana w wyniku przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony. To pierwsza umowa agencji z tą marką.
Sloggi należy do Grupy Triumph International i oferuje bieliznę na co dzień, kostiumy kąpielowe oraz bieliznę sportową.
23 maja 2019 odbyło się oficjalne otwarcie pierwszego stacjonarnego salonu marki w warszawskiej Galerii Młociny. Salon sloggi w Młocinach to siódmy salon marki na świecie, a szósty w Europie. Do końca 2019 roku marka planuje kolejne 4 otwarcia. Organizację wydarzenia wspierała agencja 2 Koma 7.
2 Koma 7 działa od października 2017 roku. Do zakresu działań agencji należą: produkcja eventów o różnej skali, komunikacja PR, przygotowywanie koncepcji kreatywnych i realizacja strategii marketingowych dla przedsiębiorstw oraz korporacji, budowanie relacji z partnerami i twórcami, tworzenie akcji digitalowych. Do grona klientów 2 Koma 7 należą między innymi L’Oreal, CEDC (Rémy Martin, Metaxa, Aperol, Cointreau), Onet RASP, TIDAL, Centrum Handlowe Krupówki 40 i Góralski Browar.