2 Koma 7 dla marki sloggi

Od 1 czerwca 2019 agencja 2 Koma 7 odpowiada za pełną obsługę PR marki sloggi. Do zadań agencji należy między innymi kreowanie i realizacja eventów. 
 
Poza tym będą to działania w zakresie media relations, współpraca z influencerami, a także prowadzenie showroomu marki w Warszawie. Oferta agencji została wybrana w wyniku przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony. To pierwsza umowa agencji z tą marką.
 
Sloggi należy do Grupy Triumph International i oferuje bieliznę na co dzień, kostiumy kąpielowe oraz bieliznę sportową.
 
23 maja 2019 odbyło się oficjalne otwarcie pierwszego stacjonarnego salonu marki w warszawskiej Galerii Młociny. Salon sloggi w Młocinach to siódmy salon marki na świecie, a szósty w Europie. Do końca 2019 roku marka planuje kolejne 4 otwarcia. Organizację wydarzenia wspierała agencja 2 Koma 7.
 
2 Koma 7 działa od października 2017 roku. Do zakresu działań agencji należą: produkcja eventów o różnej skali, komunikacja PR, przygotowywanie koncepcji kreatywnych i realizacja strategii marketingowych dla przedsiębiorstw oraz korporacji, budowanie relacji z partnerami i twórcami, tworzenie akcji digitalowych. Do grona klientów 2 Koma 7 należą między innymi L’Oreal, CEDC (Rémy Martin, Metaxa, Aperol, Cointreau), Onet RASP, TIDAL, Centrum Handlowe Krupówki 40 i Góralski Browar.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl