Kampania Lech Music Tour z agencją Krysiak Polska

Strefy marki obecne będą m.in. na festiwalach Audioriver, OFF Festival i Pol’and’Rock. Na każde wydarzenie zostały przygotowane specjalne edycje puszek i koszulek
Na zdjęciu: Strefy marki obecne będą m.in. na festiwalach Audioriver, OFF Festival i Pol’and’Rock. Na każde wydarzenie zostały przygotowane specjalne edycje puszek i koszulek

Wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium. Marka powróciła z platformą Lech Music oraz cyklem wydarzeń Lech Music Tour, w ramach którego przez całe wakacje organizowane będą koncerty znanych polskich artystów.

 

Za realizację cyklu eventów odpowiada agencja Krysiak Polska, która została wybrana do tego zadania w wyniku przetargu.

 

W ramach kampanii przygotowano także festiwalowe kosztulki stworzone przez polskich grafików oraz limitowane edycje puszek, nawiązujące stylem do imprez, na których od lat gości Lech Premium. Za design puszki z motywem Audioriver stoi Piotr Hołub, projekt na OFF Festival przygotował Lis Kula natomiast ilustrację na Pol’and’Rock, podobnie jak koszulkę, stworzył Jerzy Owsiak.
 
Na każdym z festiwali Lech przygotował swoją strefę, w ramach której działa Kuźnia Talentów, Strefa Eko i wielu innych atrakcji. Na festiwalu używane są kubki pochodzące w 100 procentach z recyklingu oraz nadające się do ponownego przetworzenia.
 
Wystartował także cieszący się w ubiegłym roku dużym zainteresowaniem quiz. By wziąć w nim udział, wystarczy kupić Lecha objętego promocją, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki w formularzu dostępnym na stronie marki i zmierzyć się pytaniami dotyczącymi muzyki. W każdym tygodniu konkursu 1500 osób, które najlepiej poradzą sobie z quizem, zdobędzie koszulki zaprojektowane przez takich artystów jak Dawid Ryski, Lis Kula czy Miss Pank. Dodatkowo, wśród projektów znajdą się również wzory poświęcone trzem festiwalom, na których bedzie obecna czyli Audioriver, OFF Festival i Pol’and’Rock. Stworzenie motywu koszulki na Najpiękniejszy Festiwal Świata Leszek ponownie powierzył Jerzemu Owsiakowi. 
 
Letnia komunikacja marki potrwa do końca sierpnia 2019 roku. Za przygotowanie spotu reklamowego, strony www oraz za działania w social media odpowiada agencja Cut the Mustard. Współpracę z influencerami i grafikami oraz działania PR koordynuje agencja Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia, zaś nad technicznym przebiegiem konkursu i zgłoszeniami czuwa Afekt. Za realizację cyklu eventów odpowiada agencja Krysiak Polska.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl