Centrala Górskich Resortów w Warszawie. Na czele Jakub Bączykowski

Platinum Mountain Resort & Spa
Na zdjęciu: Platinum Mountain Resort & Spa

Z początkiem lipca oficjalnie otwarto centralę Górskich Resortów. Nowa siedziba w centrum Warszawy to symboliczne domknięcie procesów reorganizacyjnych grupy. Na czele spółki stanął Jakub Bączykowski.


Górskie Resorty to grupa siedmiu obiektów zlokalizowanych w miejscowościach wypoczynkowych w polskich górach. To hotele i apartamentowce: Osada Śnieżka, Blue Mountain Resort, Green Mountain Hotel oraz Green Apartments. Otwarcie Platinum Mountain Resort & Spa oraz Platinum Apartments zaplanowano na wrzesień tego roku, natomiast Crystal Mountain Resort w Wiśle zostanie otwarty w grudniu 2020 roku. To razem ponad 1700 pokojów i apartamentów.
Ideą grupy było połączenie wszystkich obiektów i nadanie im wspólnego mianownika, jednocześnie zachowując ich autonomię i mając na uwadze odmienny charakter każdego z nich. Celem jest z jednej strony wymiana doświadczeń pomiędzy hotelami, z drugiej zaś usprawnienie procesów i centralizacja w dobie coraz większej konkurencji na rynku turystycznym.


– Zgodnie z danymi GUS, jak i naszymi obserwacjami, w Polsce z roku na rok przybywa turystów rodzimych i zagranicznych oraz zwiększa się liczba udzielonych noclegów. Za popytem idzie podaż i coraz większa konkurencja w branży hotelowej – również w Karkonoszach, które są naszą domeną. Dlatego kierując się zasadą, iż lepsza jest współpraca niż rywalizacja, postanowiliśmy połączyć hotele w grupę, by kompleksowo i strategicznie rozwijać ofertę, zapewnić dodatkowe kanały sprzedaży i promocji czy wspierać procesy hotelowe centralnym know-how – tłumaczy Dariusz Surynt, pomysłodawca konceptu, i dodaje: – Zmiany, które wprowadzamy, to naturalny kierunek rozwoju, tym bardziej, że w tym roku świętujemy pięciolecie naszego pierwszego obiektu – Osady Śnieżka w Łomnicy.


Jak mówi nowy dyrektor generalny Górskich Resortów, Jakub Bączykowski, z nową siedzibą na ul. Widok 8 w Warszawie, grupa weszła na nowe tory: – Przed nami pracowite lato w mocnym zespole. Już udało się nam uruchomić kluczowy produkt, jakim jest autorska platforma sprzedażowa www.gorskie-resorty.pl, a w planach kolejne działania. Naszym długofalowym celem jest stworzenie silnej marki centralnej i osiągnięcie efektu synergii w grupie. 
 

Na czele zespołu stanął Jakub Bączykowski. Na stanowisku dyrektora generalnego odpowiada za działania i rozwój grupy Górskie Resorty.
Jakub Bączykowski z branżą hotelową jest związany blisko 15 lat, specjalizując się m.in. w sprzedaży. Pracował dla takich marek jak Starwood, Booking.com czy Groupon, a jego ostatnim projektem było stworzenie Travelista, w którym pełnił funkcję dyrektora generalnego na region Europy Środkowo-Wschodniej.
 

Do grupy dołączyli również: Katarzyna Stroińska na stanowisku HR group managera, Izabela Heinrich – nowy marketing manager, Marta Pakieła, odpowiedzialna za sprzedaż oferty MICE, Wojciech Piotrowski na stanowisku revenue & e-commerce director oraz Artur Trukawiński jako hotel business development advisor.
 

Misją grupy Górskie Resorty ma być łączenie komfortowego wypoczynku dla wszystkich miłośników relaksu w górach z łatwym dostępem do atrakcji w regionie, których w Karkonoszach nie brakuje. Hasło przewodnie brzmi „Więcej niż hotele”.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl