SKKP prezentuje nowe logo i zapowiada najbliższe działania
Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce zaprezentowało nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna symbolizuje zmiany stowarzyszenia, które są naturalnym procesem w rozwoju organizacji.
Zmienione logo wciąż nawiązuje do kolorystyki z poprzedniej wersji logotypu i tym samym odwołuje się do dorobku Stowarzyszenia, a jednocześnie ma oddawać jego transformację i nową energię. Potrzebę strategicznego rebrandingu marki, jaką jest SKKP, nowy zarząd stowarzyszenia zapowiadał z chwilą ogłoszenia nowych władz i budowania strategii na nadchodzące lata. Wizja stowarzyszenia zbudowana jest na czterech filarach: wiedzy, doświadczeniu, sieci kontaktów biznesowych oraz akademickich. Ważne w działalności organizacji są więc: edukacja i integracja. Realizacją strategii są m.in. artykuły eksperckie.
Autorem nowego logotypu jest Concept Music Art - agencja, która jest członkiem stowarzyszenia.
Stowarzyszenie podejmuje też ważne dla środowiska organizatorów kongresów i konferencji tematy. Na najbliższym otwartym spotkaniu „Przyszłość spotkań sektora medycznego w świetle regulacji przemysłu farmaceutycznego”, uczestnicy będą rozmawiać o zasadach certyfikacji wydarzeń naukowych organizowanych dla przedstawicieli zawodów medycznych w Polsce. Spotkanie z przedstawicielem Infarmy odbędzie się 24 września w hotelu Gołębiewski w Wiśle.
Z myślą o edukowaniu i inspirowaniu przyszłych kadr branży spotkań wraz z rozpoczęciem nowego roku akademickiego stowarzyszenie ogłosi konkurs na najlepszą pracę magisterską z zakresu turystyki biznesowej.
Kolejnym przedsięwzięciem jest uroczysta gala Program Ambasadorów Kongresów Polskich, która odbędzie się 21 października w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Galę poprzedzi konferencja „Silesia Meetings Challenge”.