Pięć agencji w półfinale Procon Awards
Zakończył się pierwszy etap konkursu Procon Awards, w którym wyłonieni zostaną najlepsi dostawcy usług. O tytuł „Supplier of the Year” w kategorii Creative Services powalczy pięć agencji, w tym cztery z sektora eventowego.
Kapituła konkursu wyłoniła firmy nominowane do nagrody Dostawca Roku w trzech kategoriach: Creative Services, Logistics oraz IT. W pierwszym etapie udział wzięły 32 firmy.
W kategorii Creative Services do drugiego etapu zakwalifikowały się Allegro Brand Experience Agency, Brave Agency, endorfina events, Kerris Group, Mea Group.
Podstawowymi kryteriami oceny były: wizja i strategia rozwoju firmy oraz konsekwentna realizacja celów na 2018 rok, wyniki finansowe świadczące o stabilnym wzroście na przestrzeni 2018 roku, czas realizacji projektu. Agencje zaprezentowały też jeden wybrany projekt, który ich zdaniem wyróżnił firmę w 2018 roku. Znaczenie w ocenie miały także zaangażowanie w działania na rzecz środowiska branżowego oraz innowacyjne działania, które pozwalają wyróżnić agencję na tle konkurencji.
W kolejnym etapie konkursu będą zbierane opinie od klientów na temat współpracy z nominowanymi do tytułu „Dostawcy Roku” agencjami.
W skład Kapituły Creative Services wchodzą: Magdalena Heinrich-Galińska (AstraZeneca Pharma), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Marta Macke-Ejchart (Shortlist Consulting), Agnieszka Suliborska (Polpharma).
Zwycięzców konkursu Procon Awards 2019, poznamy podczas gali wręczenia nagród w ramach konferencji zakupowej Procon/Polzak 2019, 21 października.
MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym Procon Awards.