Polskie Linie Lotnicze LOT dołączają do ICCA

Polski przewoźnik dołącza do International Congress & Convention Association (ICCA). Stowarzyszenie zrzesza ponad 1100 członków w prawie 100 krajach na świecie, w tym kluczowych przewoźników oraz sojusze lotnicze. LOT będzie jedną z dwóch linii lotniczych reprezentujących region Europy Centralnej.


ICCA jest jedną z największych i najbardziej znanych na świecie organizacji branżowych w obszarze przemysłu spotkań biznesowych. Członkostwo w stowarzyszeniu przyczynia się do promocji przewoźników w środowisku organizatorów wydarzeń, w szczególności kongresów i konferencji, a tym samym wśród potencjalnych partnerów biznesowych.

- Z wielką radością witamy Polskie Linie Lotnicze LOT w naszej globalnej społeczności ICCA. Dołączając do ICCA, Lot zdobędzie przewagę konkurencyjną dzięki wykorzystaniu naszych zasobów i sieci kontaktów w celu nawiązania współpracy z dostawcami i stowarzyszeniami, co z kolei przyczyni się do wzrostu pozycji tej marki w międzynarodowym sektorze spotkań biznesowych - rynku, który w 2018 roku osiągnął wartość ponad 11 mld dolarów - mówi Senthil Gopinath, CEO ICCA.

Członkostwo w stowarzyszeniu ma dla PLL LOT wymiar zarówno sprzedażowy, jak i marketingowy, dzięki bazie ponad 20 tysięcy międzynarodowych spotkań, możliwości kontaktu z ich organizatorami, obszernym raportom z obszaru MICE oraz oferowanych przez ICCA warsztatom edukacyjnym m.in. podczas największych europejskich targów przemysłu i spotkań.  


- Z raportów opracowanych przez ICCA wynika, że Polska jest wśród 20 krajów najczęściej wybieranych na organizację międzynarodowych spotkań stowarzyszeń. Nasze dwa huby w Warszawie i Budapeszcie uplasowały się w pierwszej trzydziestce miast gospodarzy kongresów. Polska była gospodarzem 211 międzynarodowych spotkań w zeszłym roku, a w obu stolicach zorganizowano łącznie 176 takich wydarzeń. Jest to realny potencjał biznesowy dla LOT-u, który pozwala bezpiecznie, szybko i komfortowo dotrzeć na spotkania delegatom z ponad 110 kierunków - mówi Anna Staszewska, dyrektor Biura Sprzedaży i Dystrybucji Polskich Linii Lotniczych LOT.

Rynek przemysłu spotkań w Polsce rozwija się dynamicznie, a szacowany wkład branży w PKB to poziom 1 proc. Polska jako destynacja organizacji międzynarodowych ma duży potencjał, cały czas potrzebuje jednak współpracy różnych instytucji, które powinny być zaangażowane w pozyskiwanie takich wydarzeń.

 - Linie lotnicze odgrywają kluczową rolę w zakresie marketingu destynacji i przetargów na kongresy. Linie lotnicze stowarzyszone w ICCA ściśle współpracują z Convention Bureaux and Associations i wierzymy, że Polskie Linie Lotnicze LOT odegrają znaczącą rolę w rozwoju regionów jako miejsc organizacji spotkań i eventów. Z radością oczekujemy dalszej współpracy z LOT przy realizacji projektów europejskich - podsumowuje Elif Balci Fisunoglu, dyrektor regionalny ICCA na Europę.

W 2018 roku LOT przewiózł rekordową liczbę ponad 8,9 mln pasażerów - o 2 mln więcej niż w 2017 roku. W grudniu tego roku polski przewoźnik na swoim pokładzie będzie gościć dziesięciomilionowego pasażera. LOT codziennie eksploatuje flotę 90 samolotów. W ofercie przewoźnika jest już ponad 110 połączeń na całym świecie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl