Sojusz G3: Międzynarodowe stowarzyszenia w kampanii „Nasze eventy są gotowe na biznes”

Trzy najważniejsze organizacje na świecie, działające w przemyśle spotkań, AIPC (The International Association of Convention Centers), ICCA (The International Congress and Convention Association) oraz UFI (The Global Assocation of the Exhibition Industry) jednoczą siły się we wspólnej kampanii „Nasze eventy są gotowe na biznes”, mającej na celu wsparcie branży w trudnych czasach, związanych z pandemią koronawirusa. 


Kampania, początkowo zainicjowana 4 marca przez UFI i SISO (Society of Independent Show Organizers) podkreśla fakt, że podczas gdy wiele wydarzeń jest odkładanych lub odwoływanych z powodu COVID-19, wiele eventów odbywa się z powodzeniem na całym świecie.
– Podczas gdy naszym głównym zmartwieniem jest teraz zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów, musimy również pamiętać o tym, że wydarzenia, które organizujemy, będą odgrywać kluczową rolę w napędzaniu ożywienia gospodarczego i cieszymy, że możemy współpracować w ramach sojuszu, który tę kwestę podkreśla – powiedział Aloysius Arlando, prezes AIPC.


Kampania zawiera materiały, które stowarzyszenia branżowe udostępniają swoim członkom. Składają się one z elementów wizualnych i tekstowych, pozwalających na bieżącą i rzetelną komunikację na temat nadchodzących wydarzeń oraz działań, związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa na świecie.
– Współpracując w ramach G3 Alliance, uważamy, że chociaż COVID-19 powoduje wiele perturbacji, ważne jest, aby akcentować fakt, że wiele wydarzeń odbywa się globalnie bez zakłóceń ze świetnymi rezultatami, gdzie często dostosowuje się programy i formę eventów do obecnych okoliczności. ICCA bardzo wspiera tę kampanię, a współpraca jest obecnie ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej – twierdzi James Rees, prezes ICCA.


Dyrektor generalny WHO Tedros Adhanom Ghebreyesus powiedział, że „w radzeniu sobie z wybuchem światowego koronawirusa naszymi największymi zasobami są fakty, rozum i solidarność”. – Na tym właśnie polega kampania i to sprawia, że tak wspaniale nam się przy niej wspólnie pracuje” dodaje Mary Larkin, prezes UFI.
Wszystkie trzy stowarzyszenia udostępniają informacje o kampanii swoim członkom na stronach internetowych www.supportingevents.org, www.iccaworld.org/covid-19 oraz www.ufi.org/coronavirus.

Autor: Anna Górska, Business Development Director/Expo XXI Warszawa, doradca zarządu Symposium Cracoviense, wiceprezes zarządu SKKP ds. współpracy międzynarodowej, Źródło: www.ufi.org

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl