Meeting Studio w hotelu Marriott: nowe przestrzenie do organizacji wideokonferencji
W hotelu Marriott Warsaw powstały nowe, kameralne przestrzenie konferencyjne, wyposażone w nowoczesne technologie, między innymi urządzenie Crestron Mercury, które służą do organizacji spotkań i wideokonferencji.
Warszawski Marriott dołączył do oferty skierowanej do organizatorów spotkań system do przeprowadzenia wideokonferencji. Sale konferencyjne wyposażone są w aparaturę Crestron Mercury X połączoną z kamerą 4K, która obsługuje systemy Teams, Skype, Zoom i wiele innych. Dodatkowo, sale posiadają przyłącze stołowe, umożliwiające przewodową dystrybucję sygnału (USB-C, HDMI, VGA, AUX) oraz bezprzewodową prezentację. W czasach gdy firmy coraz częściej decydują się wideokonferencje, hotel przygotował osiem kameralnych sal, w których znajduje się indywidualnie sterowana klimatyzacja, 75-calowe ekrany Ultra HD oraz podwieszane laserowe projektory 5000 m.
– Hotel Marriott zawsze był synonimem luksusu - także dlatego że starał się spełniać wymagania i marzenia swoich klientów. Pandemii przewidzieć się nie udało, ale w trudnym czasie zrobiliśmy wszystko, by naszym klientom umożliwić najlepszą komunikację ze światem, zapewniając przy tym najnowsze technologie – mówi Mariusz Paszkiel, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu. System, będący wsparciem dla aplikacji typu Zoom czy Teams, sprawia, że nawet 40 osób może ze sobą dyskutować i doskonale się słyszeć, zachowując przy tym bardzo wysoką jakość dźwięku. Kamery w salach konferencyjnych, podobnie jak kierunkowe mikrofony, reagują na ruch, podążając za przemieszczającymi się prelegentami. Jednocześnie klienci hotelu Marriott mają zapewnione bezpieczeństwo, ponieważ urządzenia w salach konferencyjnych nie przechowują żadnych prezentowanych danych.
Urządzenie Crestron Mercury, kamera 4 K Huddly, mikrofony, głośniki, bezprzewodowa transmisja Full HD (60 klatek na sekundę) to – jak deklaruje Marriott – gwarancja przeprowadzenia konferencji na najwyższym technologicznym poziomie. Dla uczestników konferencji „na miejscu” szef kuchni hotelu Paweł Kałuski przygotował nowe menu w oparciu o trendy w cateringu konferencyjnym.
Nowa przestrzeń zaprojektowana została przez Opalinski Design House.