Meeting Studio w hotelu Marriott: nowe przestrzenie do organizacji wideokonferencji

W hotelu Marriott Warsaw powstały nowe, kameralne przestrzenie konferencyjne, wyposażone w nowoczesne technologie, między innymi urządzenie Crestron Mercury, które służą do organizacji spotkań i wideokonferencji.

Warszawski Marriott dołączył do oferty skierowanej do organizatorów spotkań system do przeprowadzenia wideokonferencji. Sale konferencyjne wyposażone są w aparaturę Crestron Mercury X połączoną z kamerą 4K, która obsługuje systemy Teams, Skype, Zoom i wiele innych. Dodatkowo, sale posiadają przyłącze stołowe, umożliwiające przewodową dystrybucję sygnału (USB-C, HDMI, VGA, AUX) oraz bezprzewodową prezentację. W czasach gdy firmy coraz częściej decydują się wideokonferencje, hotel przygotował osiem kameralnych sal, w których znajduje się indywidualnie sterowana klimatyzacja, 75-calowe ekrany Ultra HD oraz podwieszane laserowe projektory 5000 m.

– Hotel Marriott zawsze był synonimem luksusu - także dlatego że starał się spełniać wymagania i marzenia swoich klientów. Pandemii przewidzieć się nie udało, ale w trudnym czasie zrobiliśmy wszystko, by naszym klientom umożliwić najlepszą komunikację ze światem, zapewniając przy tym najnowsze technologie – mówi Mariusz Paszkiel, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu. System, będący wsparciem dla aplikacji typu Zoom czy Teams, sprawia, że nawet 40 osób może ze sobą dyskutować i doskonale się słyszeć, zachowując przy tym bardzo wysoką jakość dźwięku. Kamery w salach konferencyjnych, podobnie jak kierunkowe mikrofony, reagują na ruch, podążając za przemieszczającymi się prelegentami. Jednocześnie klienci hotelu Marriott mają zapewnione bezpieczeństwo, ponieważ urządzenia w salach konferencyjnych nie przechowują żadnych prezentowanych danych.

Urządzenie Crestron Mercury, kamera 4 K Huddly, mikrofony, głośniki, bezprzewodowa transmisja Full HD (60 klatek na sekundę) to – jak deklaruje Marriott – gwarancja przeprowadzenia konferencji na najwyższym technologicznym poziomie. Dla uczestników konferencji „na miejscu” szef kuchni hotelu Paweł Kałuski przygotował nowe menu w oparciu o trendy w cateringu konferencyjnym.
Nowa przestrzeń zaprojektowana została przez Opalinski Design House.

 

Wirtualny spacer>>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl