Walk tworzy nową komórkę kreatywną Endless by Walk

W ramach grupy marketingowej Walk powstała nowa komórka kreatywna z międzynarodowym zespołem – Endless by Walk. Spółka oferuje rozwiązania strategiczne i kreatywne, tworzone przez specjalistów z różnych części świata, dobieranych do projektów na podstawie umiejętności i doświadczeń. Na czele nowo powstałej spółki stoi Tomasz Dembiński.

Endless by Walk specjalizuje się w tworzeniu strategii kreatywnych oraz projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych głównie dla klientów, którzy swoje produkty bądź usługi kierują za granicę. Spółka zapewnia obsługę klientów w języku polskim oraz angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim i włoskim.

Na czele nowo powstałej spółki stoi Tomasz Dembiński (pełniący również funkcję CEO Walk Creative), a za kontakty z klientami odpowiada Angelika Kobylarz, client service director z wieloletnim stażem w marketingu i zarządzaniu zespołami.

 

– Tworzenie nowego biznesu w tak skomplikowanych czasach mogłoby się wydawać pewnego rodzaju szaleństwem. Jednak technologia w ostatnich miesiącach zapewniła nam komunikację niemal z każdym zakątkiem na ziemi oraz błyskawiczny przepływ informacji, doświadczeń i pomysłów. Pandemia ośmieliła wszystkich, by w pełni z niej korzystać. Możliwości, które dostrzegliśmy stały się dla nas naturalnym katalizatorem do poszerzenia oferty działań reklamowych – komentuje Tomasz Dembiński. Zespoły Walk Creative oraz Endless by Walk działają niezależnie – dodaje. 

Endless by Walk współpracuje ze strategami oraz kreatywnymi z Los Angeles, Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu czy Berlina. Celem spółki jest jednak ciągłe poszerzanie grupy współpracowników oraz rozbudowywanie oferty dla klientów z całego świata.

Endless by Walk charakteryzyje alternatywne podejście do budowania zespołu. Nie ma tu dyrektora kreatywnego, a funkcję tę zastapiono zespołem liderów, którzy czuwają nad jakością i usprawniają pracę z zespołami obcojęzycznymi.

W skład zespołu liderów kreatywnych wchodzą:
Daniel Kaufman - amerykański reżyser filmowy (Married Young, Listen to grandpa Andy Ling) i reklamowy (między innymi: Budweiser USA, NHL, XBOX, Toyota USA) zwycięzca najbardziej prestiżowego konkursu dla scenarzystów w Hollywood - Samuel Goldwyn Writing Awards. Absolwent Summa Cum Laude/Phi Beta Kappa uniwersytetu Berkeley i UCLA.

Franciszek Toeplitz - copywriter i dyrektor kreatywny z ponad 15-letnim doświadczeniem zdobytym w sieciowych i niezależnych agencjach w kraju i za granicą. W swojej karierze Toeplitz otrzymał ponad 50 nagród oraz wiele wyróżnień na festiwalach reklamowych takich jak np. KTR, Eurobest, Epica, Effie, Golden Drum czy Cannes Lions.

Katarzyna Mardeusz-Karpińska - art director z prawie 10-letnim stażem zdobytym w sieciowych i niezależnych agencjach reklamowych. Wielokrotnie nagradzana na festiwalach takich jak KTR, Just Creatives czy Ad Stars. Mardeusz-Karpińska jest odpowiedzialna między innymi za współpracę z twórcami z krajów hiszpańskojęzycznych.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl