Fabryka Eventów Concierge z nowym projektem i filozofią podróżowania

Fabryka Eventów Concierge będący częścią Fabryki Eventów Creative & Business group stworzył nowy projekt To Cites with LOVE!
Na zdjęciu: Fabryka Eventów Concierge będący częścią Fabryki Eventów Creative & Business group stworzył nowy projekt To Cites with LOVE!

Brand Fabryka Eventów Concierge będący częścią Fabryki Eventów Creative & Business group stworzył nowy projekt To Cites with LOVE! polegający na organizacji kameralnych wyjazdów do polskich i europejskich metropolii oraz urokliwych miasteczek.

– Projekt adresowany jest do osób prywatnych, ich rodzin oraz grup znajomych, którzy w obecnych czasach chcą zamienić codzienną rutynę na nowe doznania, przysłowiowo „złapać oddech” i spędzić razem trochę czasu w ciekawym miejscu, w oryginalny i nieszablonowy sposób zwiedzać, odkrywać atrakcje, poznawać kulturę oraz zwyczaje lokalnej społeczności – mówi Jacek Daniel Henning, Fabryka Eventów.
Wyjazdy będą organizowane zgodnie z ideologią #smarttravel i #chillintrip. – Jej przesłankami są hasła #culturetouch #travelerswiththepassion #sightseeing #citybreak #feelthetaste #citybreathe #meettheculture #rhythmofthetown #localstouch #globetrotter #citytrotter #tailormadeplan – wymienia Jacek Daniel Henning.


Koncepcja Smart&Chillin to m.in. odkrywanie świata w sposób spersonalizowany, czyli pozwalający czerpać maksymalną przyjemność z doświadczeń oraz poznawania nowych, dotąd nieznanych miejsc. Ma być przeciwieństwem standardowego podróżowania, które ogranicza uczestników sztywnym planem zwiedzania. Smart&Chillin pozwala na elastyczne podejście do zwiedzania miejscowości i bliższe poznawanie kultury danego miejsca, dostrzegając nie tylko stronę turystyczną, ale również artystyczną, często bardziej cenioną przez lokalnych mieszkańców. Pozwala na swobodne przeżywanie emocji, jakie dane okoliczności stwarzają i dostarczają.

 – Nowy projekt unikatowego podróżowania opiera się na bazowych założeniach Smart&Chillin dotyczących kreacji i organizacji wyjazdów. Oparty jest na ustaleniach klienta z przedstawicielami naszej agencji, którzy swoim doświadczeniem w obszarze turystki są postrzegani jako #travelsplanner #tripsmaker #journeyconsultant oraz #feelingsdesigner #memoriescreator – informuje Jacek Daniel Henning, Fabryka Eventów..
Organizacja wyjazdów odbywać się będzie według dwóch standardowych profili podróżowania tj. #easyandfasttrip lub #luxuryanduniquetrip

Pilotażowy projekt – czyli wyjazd do Rzymu, odbył się pod hasłem To Rome with LOVE!

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl