Ogłoszono nominowanych do Złotych Spinaczy 2020
Jury konkursu PR-owego „Złote Spinacze” spośród 394 zgłoszeń, wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Wśród nich są projekty związane z branżą eventową. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.
Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji). W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda złota może być tylko jedna. Narody zostaną wręczone w 35 kategoriach.
W przypadku kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20-lecia powstania Związku Firm Public Relations, jeden projekt zostanie wyróżniony i otrzyma tytuł Kampanii PR XX-lecia. Po raz czwarty w historii Złotych Spinaczy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”.
Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali, która odbędzie się 4 grudnia 2020 r.
W kategorii Advocacy i Public Affairs nominowana została Inicjatywa branży spotkań, wydarzeń i turystyki - TUgether (Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.)
W kategorii Event komercyjny – Pociąg do Zmian (Master Brand, BNP Paribas Bank Polska). W tej kategorii jest tylko jedna nominacja.
W kategorii Kampania społeczna – #WzywamyPosiłki (Inicjatywa Obywatelska „#WzywamyPosiłki”, 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, Eventage).
W kategorii Covid-19 PR response nominacje uzyskały Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 (d*fusion communication, ESL Polska) czy Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny (38 Content Communication, TVN Discovery) – projekt nominowany także w kategorii Kultura i media.
W kategorii Event społeczny nominowane są projekty: Najpiękniejsza domówka świata (Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard) (nominowana także w kategoriach Social media i Kultura i media), OLX lecimy z pomocą (OLX) oraz „Rolling2Zwrotnik” – wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze (Human Signs, Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!)
W kategorii Content marketing – branded content Orlen: „Cud nad Wisłą” (PR 510, MyPlace).
W kategorii Motoryzacja i transport nominowany został projekt Izera. Elektryk made in Poland! (38 Content Communication, ElectroMobility Poland i Don’t Worry).
Pełna lista nominowanych projektów znajduje się tutaj>>>