Ogłoszono nominowanych do Złotych Spinaczy 2020

Jury konkursu PR-owego „Złote Spinacze” spośród 394 zgłoszeń, wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Wśród nich są projekty związane z branżą eventową. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.

Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji). W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda złota może być tylko jedna. Narody zostaną wręczone w 35 kategoriach.
W przypadku kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20-lecia powstania Związku Firm Public Relations, jeden projekt zostanie wyróżniony i otrzyma tytuł Kampanii PR XX-lecia. Po raz czwarty w historii Złotych Spinaczy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”.
Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali, która odbędzie się 4 grudnia 2020 r.

W kategorii Advocacy i Public Affairs nominowana została Inicjatywa branży spotkań, wydarzeń i turystyki - TUgether (Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.)

W kategorii Event komercyjny – Pociąg do Zmian (Master Brand, BNP Paribas Bank Polska). W tej kategorii jest tylko jedna nominacja.

W kategorii Kampania społeczna –  #WzywamyPosiłki (Inicjatywa Obywatelska „#WzywamyPosiłki”, 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, Eventage).

W kategorii Covid-19 PR response nominacje uzyskały Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 (d*fusion communication, ESL Polska) czy Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny (38 Content Communication, TVN Discovery) – projekt nominowany także w kategorii Kultura i media.

W kategorii Event społeczny nominowane są projekty: Najpiękniejsza domówka świata (Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard) (nominowana także w kategoriach Social media i Kultura i media), OLX lecimy z pomocą (OLX) oraz „Rolling2Zwrotnik” – wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze (Human Signs, Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!)

W kategorii Content marketing – branded content Orlen: „Cud nad Wisłą” (PR 510, MyPlace).

W kategorii Motoryzacja i transport nominowany został projekt Izera. Elektryk made in Poland! (38 Content Communication, ElectroMobility Poland i Don’t Worry).

Pełna lista nominowanych projektów znajduje się tutaj>>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl