Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Branża

Rusza cykl Conncections Meetings

W marcu, w Anantara Vilamoura w Portugalii, odbędzie się kolejna edycja Connections Meetings. W trakcie dwudniowych warsztatów meeting plannerzy spotkają się z oferentami usług dla przemysłu spotkań.
 

Koncepcja Connections powstała w oparciu o założenie, że duże targi straciły swój osobisty charakter i skupiły się raczej na ilości niż na jakości. Connections gromadzą grupę około 80 delegatów - 40 kupujących i 40 dostawców, a spotkania, trwające 40 minut, odbywają się w formacie interaktywnym, we współpracy z miejscem docelowym, w którym odbywa się wydarzenie. Ich celem jest zbudowanie trwałych relacji biznesowych. W programie dwudniowych warsztatów-konferencji są rozmowy, warsztaty, prezentacje, ale też dodatkowe atrakcje charakterystyczne dla danej destynacji. Zawsze też odbywa się panel edukacyjny związany z trendami w branży. Connections Meetings zdobyły dwie nagrody Eventex – Best Conference w 2017 i Best Tradeshow.
Uczestnikami Connections Meetings są przedstawiciele sieci hotelowych, DMCs, narodowych i miejskich convention bureax, a po stronie kupców w 80 proc. korporacyjni organizatorzy spotkań, eventów i incentives oraz w 20 proc. osoby reprezentujące międzynarodowe stowarzyszenia.
– Na zaproszenie Connections brałem udział w konferencji w Ekwadorze w ubiegłym roku. Cały projekt przypomina dynamiczną imprezę integracyjną. Spotkania odbywają się w nieformalnych miejscach, takich jak pociągi, restauracje, bary na tarasie, na rowerach, a nawet na zboczu wulkanu czy w klasztorach. Pomimo swojej osobliwości, całe wydarzenie jest doskonale moderowane – mówi prof. Józef Modelski z Politechniki Warszawskiej.
– Format imprezy jest zgodny z filozofią Meeting Design i Human to Human (H2H), ze szczególnym naciskiem na miejsce, w którym się odbywa. Przenosząc imprezę z sali konferencyjnej do „otwartej” przestrzeni, kupujący i dostawcy są wystawieni na zupełnie inne doświadczenia – mówi Anna Górska, prezes Oddziału Europy Centralnej ICCA, business development director w Expo XXI Warszawa, która wspiera projekt w Polsce i Europie.
Firma rozpoczęła działalność w 2014 roku i od tego czasu co roku wprowadza nową serię Connections. Kategorie, które ugruntowały swoją pozycję na rynku, to Connections Luxury, Connections Meetings i Connections Wellbeing. W październiku premierę będą miały Connections Adventure w Słowenii.
Udział w Connections Meetings jest płatny dla firm prezentujących swoje usługi (wystawców). Organizatorzy wydarzeń biorą udział w spotkaniu na zasadach hosted buyers – każdy rodzaj wydarzenia posiada odrębny regulamin w tym zakresie.
W2018 r. spotkania z cyklu Connections odbędą się: we Włoszech – Connections Luxury (25-28 lutego), Portugalii – Connections Meetings (15-18 marca), Grecji – Connections Wellbeing  (6-9 maja), Argentynie – Connections Argentina (26-29 sierpnia), Szwajcarii – Connections Switzerland (16-19 września) oraz Słowenii – Connections Adventure (28-31 października).

12 lut 2018
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.