Nosalowy Dwór stawia na eventy międzynarodowe i rozbudowuje struktury sprzedaży
Nosalowy Dwór Resort & Spa rozbudowuje struktury sprzedaży oraz wyodrębnia dział new business development. Jest to rezultat zwiększonego zainteresowania organizacją międzynarodowych eventów i chęć wzmocnienia struktur obsługi klienta indywidualnego z segmentu Premium.
Nosalowy Dwór Resort & Spa w ciągu ostatnich dwóch lat zanotował wzrost przychodów, zwłaszcza w segmencie MICE. Teraz w swoich działaniach stawia na zwiększenie aktywności w zakresie organizacji eventów dla międzynarodowych marek i firm zagranicznych. Duże zagraniczne wydarzenia Resort przyciąga szczególnie od otwarcia w roku 2016 Centrum Kongresowego Gerlach. Znaczna liczba zapytań dotyczy kolejnych lat. Planowane w związku z tym działania i strategia obejmować będą zwiększoną aktywność w tym segmencie.
Nosalowy Dwór współpracuje obecnie z agencjami i partnerami biznesowymi w Wielkiej Brytanii, Skandynawii, a także na rynku słowackim i węgierskim. Wynikiem tej współpracy są realizacje i zapytania z tych krajów. Odpowiedzią na to zainteresowanie jest właśnie rozwój działu sprzedaży.
W strukturach działu sprzedaży wyodrębniony zostanie dział new business development, którego zadaniem będzie aktywne rozwijanie sprzedaży na rynkach zagranicznych.
W ramach tych działań dział sprzedaży oraz dział obsługi konferencji i bankietów został zwiększony poprzez przyjęcie czterech nowych osób.
Resort rozbudowuje też dział sprzedaży indywidualnej w związku z planowanym na IV kwartał 2019 otwarciem nowego obiektu Nosalowy Park Luxury Hotel & Spa, powstającym w centrum Zakopanego.
Nosalowy Dwór Resort & Spa jest dwukrotnym zdobywcą nagrody MP Power Awards® w kategoriach Kongres i Multi Venue.