Kolejne nagrody dla kampanii „Niezniszczalna tęcza”
Kampania „Niezniszczalna tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości została nagrodzono trzema statuetkami podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.
Nagroda została wręczona podczas gali konkursu 15 listopada 2018. To jedyna kampania z Polski, która została nagrodzona w tym konkursie. Akcja przywrócenia tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu otrzymała dwa złota w kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation - Alternative Media oraz srebro w kategorii Eventy.
Epica to międzynarodowa nagroda za kreatywność przyznawana przez dziennikarzy zajmujących się tematyką marketingu i reklamy. W tym roku w jury zasiadali przedstawiciele ponad 200 branżowych magazynów i portali z całego świata, oceniając prace z ponad 70 krajów.
Odbudowana jako wodny hologram tęcza – symbol miłości, pokoju, praw osób LGBT i równości – na kilka godzin wróciła na plac Zbawiciela 8 czerwca 2018 roku. Pomysłodawcą i realizatorem projektu była agencja 180heartbeats+Jung v Matt, za stronę multimedialną odpowiadał VES.
Multimedialna tęcza czyli projekcja na kurtynie wodnej została wyświetlona za pomocą projektorów Christie Boxer 4K30. Serce eventu, reżyserka wraz z projektorami, znajdowały się w odległości 40 m od placu na wysokości 7 m. Powierzchnię projekcyjną stanowił transparentny ekran wodny uzyskany poprzez wystrzał wody z trzech zraszaczy umieszczonych w odległości około 5 m od siebie, podłączonych do miejskiego hydrantu. W celu uzyskania kształtu łuku dwa graniczne zraszacze osadzone zostały w trawie, a środkowy na specjalnie w tym celu stworzonej konstrukcji. Obraz tęczy miał około 20 m w podstawie i ponad 7 m wysokości.
Za kampanię „Niezniszczalna tęcza” agencja 180heartbetas + Jung v Matt została także wyróżniona nagrodą Golden Dragon dla najlepszej, niezależnej agencji podczas 25. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum w Słowenii w październiku 2018.