Kolejne nagrody dla kampanii „Niezniszczalna tęcza”

Kampania „Niezniszczalna tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości została nagrodzono trzema statuetkami podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.

 

Nagroda została wręczona podczas gali konkursu 15 listopada 2018. To jedyna kampania z Polski, która została nagrodzona w tym konkursie. Akcja przywrócenia tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu otrzymała dwa złota w kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation - Alternative Media oraz srebro w kategorii Eventy.
 

Epica to międzynarodowa nagroda za kreatywność przyznawana przez dziennikarzy zajmujących się tematyką marketingu i reklamy. W tym roku w jury zasiadali przedstawiciele ponad 200 branżowych magazynów i portali z całego świata, oceniając prace z ponad 70 krajów.
 

Odbudowana jako wodny hologram tęcza – symbol miłości, pokoju, praw osób LGBT i równości – na kilka godzin wróciła na plac Zbawiciela 8 czerwca 2018 roku. Pomysłodawcą i realizatorem projektu była agencja 180heartbeats+Jung v Matt, za stronę multimedialną odpowiadał VES.
 

Multimedialna tęcza czyli projekcja na kurtynie wodnej została wyświetlona za pomocą projektorów Christie Boxer 4K30. Serce eventu, reżyserka wraz z projektorami, znajdowały się w odległości 40 m od placu na wysokości 7 m. Powierzchnię projekcyjną stanowił transparentny ekran wodny uzyskany poprzez wystrzał wody z trzech zraszaczy umieszczonych w odległości około 5 m od siebie, podłączonych do miejskiego hydrantu. W celu uzyskania kształtu łuku dwa graniczne zraszacze osadzone zostały w trawie, a środkowy na specjalnie w tym celu stworzonej konstrukcji. Obraz tęczy miał około 20 m w podstawie i ponad 7 m wysokości.

 

Za kampanię „Niezniszczalna tęcza” agencja 180heartbetas + Jung v Matt została także wyróżniona nagrodą Golden Dragon dla najlepszej, niezależnej agencji podczas 25. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum w Słowenii w październiku 2018.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl