AdForum: „Niezniszczalna tęcza” ponownie nagrodzona

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt, jako jedyna z Polski, została wyróżniona w międzynarodowym rankingu najbardziej kreatywnych agencji i kampanii AdForum za kamapnię „Niezniszczalna tęcza”.

Projekt zrealizowany przez 180heartbeats + Jung v Matt, dla Ben & Jerry’s, Miłość nie wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości, jako jedyny z Polski został wyróżniony w międzynarodowym rankingu najbardziej kreatywnych agencji i kampanii AdForum. Kampania zajęła 13. miejsce w kategorii Food & Beverages.
 

„Niezniszczalna tęcza” (The Unbreakable Rainbow) to kampania autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości. Odbudowana jako wodny hologram tęcza – symbol miłości, pokoju, praw osób LGBT i równości – na kilka godzin wróciła na plac Zbawiciela 8 czerwca 2018 roku. Pomysłodawcą i realizatorem projektu była agencja 180heartbeats+Jung v Matt, za stronę multimedialną odpowiadał VES.
 

Projekcja na kurtynie wodnej została wyświetlona za pomocą projektorów Christie Boxer 4K30. Serce eventu, reżyserka wraz z projektorami, znajdowały się w odległości 40 m od placu na wysokości 7 m. Powierzchnię projekcyjną stanowił transparentny ekran wodny uzyskany poprzez wystrzał wody z trzech zraszaczy umieszczonych w odległości około 5 m od siebie, podłączonych do miejskiego hydrantu. W celu uzyskania kształtu łuku dwa graniczne zraszacze osadzone zostały w trawie, a środkowy na specjalnie w tym celu stworzonej konstrukcji. Obraz tęczy miał około 20 m w podstawie i ponad 7 m wysokości.

 

 

Projekt został nagrodzony srebrem w międzynarodowym konkursie eventowym Bea World, w kategorii Event For Non Profit/Social Organization. Była to jedyna kampania z Polski, która została nagrodzona w tym konkursie.


Kampania została nagrodzona też trzema statuetkami podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica w listopadzie 2018. Były to dwa złota kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation - Alternative Media oraz srebro w kategorii Eventy.


Za kampanię „Niezniszczalna tęcza” agencja 180heartbetas + Jung v Matt została także wyróżniona nagrodą Golden Dragon dla najlepszej, niezależnej agencji podczas 25. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum w Słowenii w październiku 2018.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl