Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stodoła Czereśniowy Sad

Grażyna (mazowieckie)

L’avanti Restaurant & Cocktail Bar

Warszawa (mazowieckie)

Hotel Lavender Kraków

Kraków (małopolskie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Pałac w Zaborówku

Zaborówek (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Winnica Dwórzno - degustacje

Dwórzno (mazowieckie)
A A
Branża

MWP: o wartości rynku kongresów podczas Poland Meetings Destination

Meetings Week Poland 2019 otworzy konferencja Poland Meetings Destination, w tym roku współorganizowana przez The Warsaw Voice oraz Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce w partnerstwie z Polską Organizacją Turystyczną. Spotkanie poświęcone będzie współpracy na rynku kongresów, trendom i wyzwaniom. PMD będzie połączeniem prezentacji, paneli dyskusyjnych i warsztatów.

 – Poland Meetings Destination to strategiczne wydarzenie dla polskiego przemysłu spotkań w Polsce, „wschodzącej gwiazdy” naszej gospodarki, podczas którego omawiamy kluczowe sprawy dla przyszłości tego sektora. W roku 2019 do szóstej edycji Poland Meetings Destination zaprosiliśmy ekspertów, którzy odpowiedzą na pytania – dokąd zmierza przemysł spotkań, z jakimi wyzwaniami przyjdzie zmierzyć się polskiej branży – zapowiadają organizatorzy. 
Duża część programu spotkania poświęcona będzie tematowi wartości rynku kongresów w Polsce i partnerstwa w organizacji wydarzeń, w aspekcie materialnym i niematerialnym, czy w aliansach formalnych i nieformalnych. Prof. Jerzy Hausner, twórca Kongresu Open Eyes Economy Summit, zaprezentuje nowe podejście do wartości w biznesie, marketingu i rozwoju miast. „OEES to prawdziwy tygiel nowych idei – rodzaj współczesnej agory gromadzącej znanych polityków i społecznych aktywistów, naukowców i studentów, dziennikarzy i artystów… Jego niezwykła atmosfera wynika z różnorodności, otwartości i zaangażowania ludzi, którzy go tworzą” – czytamy w zapowiedzi. 


Tomasz Zjawiony (prezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach), organizator Europejskiego Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw, który gromadzi kilka tysięcy uczestników, weźmie udział w dyskusji moderowanej przez Juliusza Kłosowskiego (The Warsaw Voice) razem z: Anną Wszelaczyńską (prezydent Elekt Soroptimist International of Europe), Teresą Buczak (dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu Polskiej Organizacji Turystycznej) i Mateuszem Czerwińskim (wiceprezesem Warszawskiej Organizacji Turystycznej), poświęconej wartości rynku kongresów. Tomasz Zjawiony opowie o znaczeniu Europejskiego Kongresu MŚP w rozwoju przedsiębiorczości, a Anna Wszelaczyńska, związana z organizacją społeczną, działającą na rzecz kobiet opowie, jak kongresy zmieniają świat i inspirują do działania.


Podczas PMD paneliści dyskutować będą o roli sponsoringu w organizacji spotkań, wykład wprowadzający pt. „Partnerstwo czy sponsoring – wystawy towarzyszące kongresom a strategia komunikacyjna wystawców” wygłosi prof. Henryk Mruk. Ten ceniony wykładowca swoje zainteresowania badawcze koncentruje wokół tematyki marketingu, rynku farmaceutycznego, tworzenia strategii oraz przywództwa. Przybliży punkt widzenia i oczekiwania sponsorów i wystawców, szczególnie z sektora przemysłu farmaceutycznego, wobec organizatorów kongresów. W panelu dyskusyjnym, który moderować będzie Paula Fanderowska (SKKP), wezmą udział Jacek Ławrecki, (dyrektor ds. komunikacji Fortum Power and Heat Polska, wyróżniony nagrodą Mecenasa Kongresów Polskich), Aneta Książek (kierownik Poland Convention Bureau) oraz Katarzyna Cioch, która opowie o współpracy Adamedu (Mecenas Kongresów 2018) z Polskim Towarzystwem Chirurgii Naczyniowej. Towarzystwo podjęło taką współpracę długofalową w ramach wspólnego projektu edukacyjnego Akademia PTChN „Życie tętni otwartymi naczyniami”. Projekt miał na celu edukowanie społeczeństwa w zakresie profilaktyki chorób naczyniowych, o kampanii usłyszało prawie 10 milionów Polaków, finał akcji miał miejsce podczas kongresu PTChN.

Trzeci panel poświęcony będzie trendom technologicznym w kongresach i eventach, przybliży uczestnikom możliwości zastosowania sztucznej inteligencji, rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości. Prezentację wprowadzającą pt. „Jak sztuczna inteligencja i automatyzacja wpłynie na przemysł spotkań?” przedstawi dr Aleksandra Przegalińska, specjalizująca się w dziedzinie filozofii sztucznej inteligencji. W panelu dyskusyjnym, moderownym przez Annę Jędrocha (SKKP), wezmą udział Magdalena Sroka (prezes Alvernia Planet), pracująca nad uruchomieniem parku rozrywkowo-edukacyjnego, w którym odwiedzający będą mogli zapoznać się z najnowszymi technologiami VR, AR i kinem 360 ̊, oraz Justyna Janicka (współzałożycielka „1000 realities” – studia programistycznego, zajmującego się wirtualną, rozszerzoną i mieszaną rzeczywistością.
W ramach konferencji organizatorzy przeprowadzą dwa warsztaty, które toczyć się będą równolegle do części panelowej.


Podczas warsztatu „Jak napisać ofertę sponsorską?” uczestnicy poznają siedem elementów oferty sponsorskiej, nauczą się budować pakiety korzyści tak, aby zainteresować firmy współpracą. Dowiedzą się jak wyglądać powinna modelowa oferta sponsorska wraz z pakietami. Warsztat poprowadzi Martyna Żak z Instytutu Fundraisingu.
W drugim warsztacie „Jak napisać bid, żeby wygrać kongres?” Anna Górska z Expo XXI Warszawa przedstawi proces przygotowań do aplikowania o kongres, najważniejsze kryteria wyboru, harmonogram działań, zasady współpracy convention bureau – venue – PCO – meeting owner.

Podczas Poland Meetings Destination będzie miała miejsce premiera publikacji SKKP, pt. „Kongresy – elita przemysłu spotkań”, której autorem jest Sławomir Wróblewski. Publikacja dostarczy nowych inspiracji w rozwoju całej branży spotkań, poprzez ukazanie roli kongresów, w szczególności we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy. Przedstawi modele rynku kongresów, pokaże rolę convention bureuas czy programu Ambasadorów Kongresów, pokaże znaczenie ROI w kongresach. Wszystko uzupełnione case studies i wywiadami.


Poland Meetings Destination odbędzie się 20 marca i otworzy Meetings Week Poland 2019. Wydarzenie odbywa się w dniach 20 – 22 marca, w MsMermaid w Warszawie.

Udział w Poland Meetings Destination jest bezpłatny, wymaga rejestracji. REJESTRACJA 

 

PROGRAM MEETINGS WEEK POLAND 2019 W SKRÓCIE:

  • Poland – Meetings Destination: Trendy i wyzwania dla rynku kongresów w Polsce (20 marca, środa, organizator: Stowarzyszenie „Konferencje & Kongresy w Polsce” oraz magazyn The Warsaw Voice)
  • Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej „Share & exchange how to make the best of european events” (21 marca, czwartek, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
  • Incentive Travel Day (21 marca, czwartek, organizator: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland)
  • Wydarzenie Poland Convention Bureau POT - spotkanie convention bureaux oraz warsztaty z uczestnikami fm tripu Poland - Smart move (21 marca, czwartek, organizator: Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau)
  • Forum Obiektów: Hotel Data Conference (22 marca, piątek, organizatorzy: MPI Poland Chapter i Z-Factor)
  • IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum, (22 marca, piątek, organizator: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
  • Gala konkursu MP Power Awards® (22 marca, piątek, organizator: MeetingPlanner.pl)


www.meetingsweek.pl

 

09 lut 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.