Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stodoła Czereśniowy Sad

Grażyna (mazowieckie)

L’avanti Restaurant & Cocktail Bar

Warszawa (mazowieckie)

Hotel Lavender Kraków

Kraków (małopolskie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Pałac w Zaborówku

Zaborówek (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Winnica Dwórzno - degustacje

Dwórzno (mazowieckie)
A A
Branża

Brave: 100 projektów i 60 procent wzrostu przychodów

Agencja Brave zrealizowała w roku 2018 prawie 100 projektów i uzyskała ponad 15,8 mln zł przychodu, co oznacza wzrost o 60 procent w porównaniu do poprzedniego roku. Pozyskała także 11 nowych klientów.
 
Wśród nowych klientów znaleźli się między innymi: PepsiCo, Estée Lauder, E&Y i Philip Morris International (IQOS).
W ciągu czterach lat działalności agencja zrealizowała projekty dla ponad 60 klientów. Brave zrealizowała również swój pierwszy duży, zagraniczny event w Niemczech.
 
W roku 2018 zrealizowane zostały między innymi cztery  rozbudowane akcje roadshow i projekty między innymi dla takich klientów jak Warta, Roche, Samsung, Lay’s, Heineken i Desperados. Największym wyzwaniem, z jakim zmierzyła się ekipa Brave w zeszłym roku, była powtórna realizacja projektu H&M Loves Music - projekt w 2018 roku to H&M Zajezdnia.
Po raz pierwszy agencja pracowała dla marki Netflix, przygotowując polską premierę serialu „Altered Carbon” – w tymczasowym pawilonie promującym serial wiernie odwzorowano jego futurystyczną scenografię, bazując na klatkach filmowych.
 
Brave ponownie znalazła się w czołówce rankingu „Media i Marketing” najlepszych agencji eventowych, zdobyła dwie statuetki MP Power Awards oraz nominacje do KTR, a SAR docenił jej dyrektora zarządzającego Michała Atlasa, zapraszając go do jury konkursu Effie Awards. Od stycznia 2019 Michał Atlas dołączył także do zarządu Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
Brave angażuje się również w działania pro-bono: agencja zrealizowała kilka eventów charytatywnych, w tym galę podsumowującą „Projekt Pomagam” dla Fundacji „Mam Marzenie”.
 
– Za nami udany rok. Mamy stabilny i zgrany zespół, dzięki któremu ciągle pozyskujemy nowych klientów, nie tracąc tych, których obsługujemy od lat. Nasze motto na 2019 rok pozostaje tym samym bez zmian: we do big! – podsumowuje minione 12 miesięcy dyrektor zarządzający Tomasz Dworak.
11 lut 2019
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.