MWP: social media, sport i wino podczas Incentive Travel Day
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel i SITE Poland zapraszają na wydarzenie Incentive Travel Day, które odbędzie się 21 marca 2019 w warszawskim Centrum Konferencyjnym MsMermaid w ramach siódmej edycji Meetings Week Poland.
Tegorocznym tematem przewodnim Incentive Travel Day będą social media i nowe technologie w projektach incentive, wydarzenia sportowe jako skuteczny element motywacyjny oraz wyjazdy oparte o tematykę gastronomii i wina.
Wykorzystywanie nowych technologii w wyjazdach incentive będzie tematem wystąpienia Marka Lewczuka, reprezentującego firmę Event & Travel Apps oraz Mateusza Koźbiała, business development directora w NU Horizons, a także pilota wyjazdów incentive z 20-letnim doświadczeniem w branży.
Natomiast Paweł Stempniak, CEO Whitebits - agencji social media, podzieli się z uczestnikami przykładami, inspiracjami oraz poradami w zakresie strategii komunikacji, planowania wydatków na kampanie w mediach społecznościowych oraz wiedzą o wybranych narzędziach przydatnych organizatorom wyjazdów incentive.
Na zakończenie tego bloku tematycznego odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i praktyków mediów społecznościowych. Wśród panelistów znajdą się także Victor Borsuk i Barbara Stawarz oraz zaproszeni goście.
Na temat wyjazdów incentive z elementami sportowymi będzie mówił Victor Borsuk, znany podróżnik, siedmiokrotny Mistrz Polski w kitesurfingu, współzałożyciel największych obozów wodnych w Polsce oraz właściciel agencji social mediowej Sport4U-some – który prezentacją opartą na własnych doświadczeniach udowodni, jak cennym elementem motywacyjnym podczas wyjazdu incentive może być sport.
Organizatorów, którzy podejmą się wzywania, jakim jest organizacja wyjazdu incentive z elementami sportowymi, zainteresuje z pewnością temat ubezpieczeń takich wyjazdów, który poruszy Małgorzata Jakuta, kierownik sprzedaży ds. ubezpieczeń turystycznych AXA.
Część spotkania pod nazwą „Kulinaria i wino” odbędzie się w formule prezentacji oraz rozmów z zaproszonymi gośćmi specjalnymi. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać potencjał kulinarny wybranej destynacji w realizacjach incentive i zgłębią filozofię wina, które może stanowić element dobrze zorganizowanej uroczystości.
Prezentację i panel poprowadzi Grażyna Woźniczka-Bogucka z Polka Travel, a wśród gości znajdą się: Carlos Echapresto – jeden z najbardziej wyróżnionych somellierów Hiszpanii, Isabel Martin Benitez – radca ds. turystyki z Ambasady Hiszpanii - czyli drugiego najstarszego winiarskiego kraju basenu Morza Śródziemnego, Carmen Mújico – odpowiedzialna za Dział Handlowy z RiojaForum (Pałac Kongresowy i Auditorium z La Rioja), Wojciech Giebuta - somellier, dziennikarz winiarski i przewodnik enoturystyczny oraz Dariusz Ratuszniak – szef kuchni hotelu BoniFaCio Spa & Sport Resort i Maciej Glinka z fundacji Świętokrzyskie Winnice.
Podczas spotkania przedstawiciele Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT) oraz Society For Incentive Travel Excellence (SITE Polska) opowiedzą także o roli stowarzyszeń branżowych w rozwoju polskiego rynku wyjazdów zagranicznych.
Incentive Travel Day odbędzie się 21 marca 2019 (czwartek), będzie to drugi dzień Meetings Week Poland 2019. Wydarzenie odbywa się w dniach 20 – 22 marca, Centrum Konferencyjnym w MsMermaid (w budynku The Tides) w Warszawie.
Udział w Konferencji SOIT i SITE jest płatny (145 zł - członek jednego ze stowarzyszeń: MPI, SBE, SKKP, SOIT, SITE, pozostali uczestnicy - 290 zł). REJESTRACJA
PROGRAM MEETINGS WEEK POLAND 2019 W SKRÓCIE:
- Poland – Meetings Destination: Trendy i wyzwania dla rynku kongresów w Polsce (20 marca, środa, organizator: Stowarzyszenie „Konferencje & Kongresy w Polsce” oraz magazyn The Warsaw Voice)
- Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej „Share & exchange how to make the best of european events” (21 marca, czwartek, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
- Incentive Travel Day (21 marca, czwartek, organizator: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland)
- Wydarzenie Poland Convention Bureau POT - spotkanie convention bureaux oraz warsztaty z uczestnikami fm tripu Poland - Smart move (21 marca, czwartek, organizator: Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau)
- Forum Obiektów: Hotel Data Conference (22 marca, piątek, organizatorzy: MPI Poland Chapter i Z-Factor)
- IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum, (22 marca, piątek, organizator: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
- Gala konkursu MP Power Awards® (22 marca, piątek, organizator: MeetingPlanner.pl)