Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stodoła Czereśniowy Sad

Grażyna (mazowieckie)

L’avanti Restaurant & Cocktail Bar

Warszawa (mazowieckie)

Hotel Lavender Kraków

Kraków (małopolskie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Pałac w Zaborówku

Zaborówek (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Winnica Dwórzno - degustacje

Dwórzno (mazowieckie)
A A
Branża

MWP: social media, sport i wino podczas Incentive Travel Day

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel i SITE Poland zapraszają na wydarzenie Incentive Travel Day, które odbędzie się 21 marca 2019 w warszawskim Centrum Konferencyjnym MsMermaid w ramach siódmej edycji Meetings Week Poland.
 
Tegorocznym tematem przewodnim Incentive Travel Day będą social media i nowe technologie w projektach incentive, wydarzenia sportowe jako skuteczny element motywacyjny oraz wyjazdy oparte o tematykę gastronomii i wina.
 
Wykorzystywanie nowych technologii w wyjazdach incentive będzie tematem wystąpienia Marka Lewczuka, reprezentującego firmę Event & Travel Apps oraz Mateusza Koźbiała, business development directora w NU Horizons, a także pilota wyjazdów incentive z 20-letnim doświadczeniem w branży.
Natomiast Paweł Stempniak, CEO Whitebits - agencji social media, podzieli się z uczestnikami przykładami, inspiracjami oraz poradami w zakresie strategii komunikacji, planowania wydatków na kampanie w mediach społecznościowych oraz wiedzą o wybranych narzędziach przydatnych organizatorom wyjazdów incentive.
 
Na zakończenie tego bloku tematycznego odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i praktyków mediów społecznościowych. Wśród panelistów znajdą się także Victor Borsuk i Barbara Stawarz oraz zaproszeni goście.
Na temat wyjazdów incentive z elementami sportowymi będzie mówił Victor Borsuk, znany podróżnik, siedmiokrotny Mistrz Polski w kitesurfingu, współzałożyciel największych obozów wodnych w Polsce oraz właściciel agencji social mediowej Sport4U-some – który prezentacją opartą na własnych doświadczeniach udowodni, jak cennym elementem motywacyjnym podczas wyjazdu incentive może być sport.
 Organizatorów, którzy podejmą się wzywania, jakim jest organizacja wyjazdu incentive z elementami sportowymi, zainteresuje z pewnością temat ubezpieczeń takich wyjazdów, który poruszy Małgorzata Jakuta, kierownik sprzedaży ds. ubezpieczeń turystycznych AXA.
 
Część spotkania pod nazwą „Kulinaria i wino” odbędzie się w formule prezentacji oraz rozmów z zaproszonymi gośćmi specjalnymi. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać potencjał kulinarny wybranej destynacji w realizacjach incentive i zgłębią filozofię wina, które może stanowić element dobrze zorganizowanej uroczystości.
Prezentację i panel poprowadzi Grażyna Woźniczka-Bogucka z Polka Travel, a wśród gości znajdą się: Carlos Echapresto – jeden z najbardziej wyróżnionych somellierów Hiszpanii, Isabel Martin Benitez – radca ds. turystyki z Ambasady Hiszpanii - czyli drugiego najstarszego winiarskiego kraju basenu Morza Śródziemnego, Carmen Mújico – odpowiedzialna za Dział Handlowy z RiojaForum (Pałac Kongresowy i Auditorium z La Rioja), Wojciech Giebuta - somellier, dziennikarz winiarski i przewodnik enoturystyczny oraz Dariusz Ratuszniak – szef kuchni hotelu BoniFaCio Spa & Sport Resort i Maciej Glinka z fundacji Świętokrzyskie Winnice.
 
Podczas spotkania przedstawiciele Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT) oraz Society For Incentive Travel Excellence (SITE Polska) opowiedzą także o roli stowarzyszeń branżowych w rozwoju polskiego rynku wyjazdów zagranicznych.
 

Incentive Travel Day odbędzie się 21 marca 2019 (czwartek), będzie to drugi dzień Meetings Week Poland 2019. Wydarzenie odbywa się w dniach 20 – 22 marca, Centrum Konferencyjnym w MsMermaid (w budynku The Tides) w Warszawie.
Udział w Konferencji SOIT i SITE jest płatny (145 zł - członek jednego ze stowarzyszeń: MPI, SBE, SKKP, SOIT, SITE, pozostali uczestnicy - 290 zł). REJESTRACJA 

 

PROGRAM MEETINGS WEEK POLAND 2019 W SKRÓCIE:

  • Poland – Meetings Destination: Trendy i wyzwania dla rynku kongresów w Polsce (20 marca, środa, organizator: Stowarzyszenie „Konferencje & Kongresy w Polsce” oraz magazyn The Warsaw Voice)
  • Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej „Share & exchange how to make the best of european events” (21 marca, czwartek, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
  • Incentive Travel Day (21 marca, czwartek, organizator: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland)
  • Wydarzenie Poland Convention Bureau POT - spotkanie convention bureaux oraz warsztaty z uczestnikami fm tripu Poland - Smart move (21 marca, czwartek, organizator: Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau)
  • Forum Obiektów: Hotel Data Conference (22 marca, piątek, organizatorzy: MPI Poland Chapter i Z-Factor)
  • IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum, (22 marca, piątek, organizator: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
  • Gala konkursu MP Power Awards® (22 marca, piątek, organizator: MeetingPlanner.pl)


www.meetingsweek.pl

12 mar 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.