Odbyła się 15. edycja targów RemaDays

15 lutego 2019 zakończyła się jubileuszowa, 15. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw. Organizatorem przedsięwzięcia jest firma GJC International.
 
Targi odbyły się w centrum targowo-kongresowym Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą, w dwóch halach o powierzchni 35 tysięcy mkw. W ciągu trzech dni imprezę odwiedziło 21 112 osób z 54 krajów, a 810 wystawców z 28 krajów prezentowało swoją ofertę w 11 sektorach.
Zwiedzający mogli oprócz poznania szerokiej oferty wystawców, wziąć udział w prelekcjach prowadzonych przez specjalistów oraz konkursach i atrakcjach, jakie zapewnił organizator. Mieli także szanse nawiązania wielu kontaktów biznesowych.
 
Na gości, którzy dojechali do Warszawy pociągami lub dolecieli samolotami, czekały bezpłatne autobusy (odjeżdżające co 15 minut z Dworca Centralnego oraz z przystanku PKP Lotniska Chopina). Poruszający się samochodami mogli skorzystać z liczącego 7000 miejsc parkingu tuż przy centrum wystawienniczym.
Podczas targów udostępnione zostały strefy wypoczynku – Relax Zone, zachęcające aromatem kawy oraz możliwością skorzystania z bezpłatnego internetu. Goście targowi mieli do dyspozycji również punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na powierzchni 2000 mkw.
 
Gościem specjalnym cyklu wykładów w ramach RemaCongress był w tym roku publicysta, pisarz i dziennikarz Szymon Hołownia, który przedstawił trzy prelekcje w kolejnych dniach targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w bezpłatnych wykładach, na których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.
Dużym zainteresowaniem cieszyła się także tegoroczna nowość, czyli Gifts & Textile Show. Odbywające się każdego dnia bloki pokazowe stanowiły okazję do przedstawienia produktów szerokiej publiczności. Prezentacji dokonywali profesjonalni modele oraz modelki w rytm muzyki, a całość prowadził konferansjer.
 
Targom towarzyszyły także konkursy. Pierwszego dnia targów ogłoszono zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2019. Najlepsze firmy z każdej kategorii – Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Technology, Out&InDoor – podczas Wieczoru Wystawców otrzymały symbolizujące sukces statuetki. W tym samym dniu ogłoszone zostały wyniki konkursu The Prize for Innovations. Jury doceniło najbardziej innowacyjne maszyny, urządzenia i rozwiązania, przyznając złote, srebrne oraz brązowe medale, a także wyróżnienia.
 
Każdego dnia odbywało się losowanie nagrody – telewizora Samsung 55” UHD – w ramach loterii dla zwiedzających. Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli też możliwość głosowania na najlepszy katalog, gadżety oraz materiały POS.
Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year, Gifts of the Year oraz POS of the Year nastąpiło podczas uroczystego śniadania biznesowego, w którym corocznie biorą udział partnerzy programu Solidni w Biznesie.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl