Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stodoła Czereśniowy Sad

Grażyna (mazowieckie)

L’avanti Restaurant & Cocktail Bar

Warszawa (mazowieckie)

Hotel Lavender Kraków

Kraków (małopolskie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Pałac w Zaborówku

Zaborówek (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Winnica Dwórzno - degustacje

Dwórzno (mazowieckie)
A A
Branża

Odbyła się 15. edycja targów RemaDays

15 lutego 2019 zakończyła się jubileuszowa, 15. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw. Organizatorem przedsięwzięcia jest firma GJC International.
 
Targi odbyły się w centrum targowo-kongresowym Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą, w dwóch halach o powierzchni 35 tysięcy mkw. W ciągu trzech dni imprezę odwiedziło 21 112 osób z 54 krajów, a 810 wystawców z 28 krajów prezentowało swoją ofertę w 11 sektorach.
Zwiedzający mogli oprócz poznania szerokiej oferty wystawców, wziąć udział w prelekcjach prowadzonych przez specjalistów oraz konkursach i atrakcjach, jakie zapewnił organizator. Mieli także szanse nawiązania wielu kontaktów biznesowych.
 
Na gości, którzy dojechali do Warszawy pociągami lub dolecieli samolotami, czekały bezpłatne autobusy (odjeżdżające co 15 minut z Dworca Centralnego oraz z przystanku PKP Lotniska Chopina). Poruszający się samochodami mogli skorzystać z liczącego 7000 miejsc parkingu tuż przy centrum wystawienniczym.
Podczas targów udostępnione zostały strefy wypoczynku – Relax Zone, zachęcające aromatem kawy oraz możliwością skorzystania z bezpłatnego internetu. Goście targowi mieli do dyspozycji również punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na powierzchni 2000 mkw.
 
Gościem specjalnym cyklu wykładów w ramach RemaCongress był w tym roku publicysta, pisarz i dziennikarz Szymon Hołownia, który przedstawił trzy prelekcje w kolejnych dniach targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w bezpłatnych wykładach, na których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.
Dużym zainteresowaniem cieszyła się także tegoroczna nowość, czyli Gifts & Textile Show. Odbywające się każdego dnia bloki pokazowe stanowiły okazję do przedstawienia produktów szerokiej publiczności. Prezentacji dokonywali profesjonalni modele oraz modelki w rytm muzyki, a całość prowadził konferansjer.
 
Targom towarzyszyły także konkursy. Pierwszego dnia targów ogłoszono zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2019. Najlepsze firmy z każdej kategorii – Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Technology, Out&InDoor – podczas Wieczoru Wystawców otrzymały symbolizujące sukces statuetki. W tym samym dniu ogłoszone zostały wyniki konkursu The Prize for Innovations. Jury doceniło najbardziej innowacyjne maszyny, urządzenia i rozwiązania, przyznając złote, srebrne oraz brązowe medale, a także wyróżnienia.
 
Każdego dnia odbywało się losowanie nagrody – telewizora Samsung 55” UHD – w ramach loterii dla zwiedzających. Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli też możliwość głosowania na najlepszy katalog, gadżety oraz materiały POS.
Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year, Gifts of the Year oraz POS of the Year nastąpiło podczas uroczystego śniadania biznesowego, w którym corocznie biorą udział partnerzy programu Solidni w Biznesie.
10 mar 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.