OnespaceEvents świętuje pięciolecie
Agencja eventowa Onespace Events zorganizowała wydarzenie z okazji pięciolecia działalności. Urodziny firmy odbyły się 7 marca, w nowej siedzibie agencji przy ul. Wyczółki 70 w Warszawie.
Agencja Onespace Events została założona przez Łukasza Urbańczyka w 2013 roku. W ciągu tych pięciu lat wyprodukowała ponad 600 eventów. Klientami agencji są m.in. BGŻ BNP Paribas, Grupa Volkswagen, Colliers International, Skanska czy Carrefour Polska.
– Event był okazją do świętowania pięciu mijających lat, podczas których agencja prężnie rozwijała się na rynku, aby dziś móc konkurować i wygrywać z największymi podmiotami w branży – podsumowuje Łukasz Urbańczyk, chief event maker, właściciel Onespace Events.
W evencie po hasłem „Misja 5-lecie” udział wzięli klienci, podwykonawcy oraz partnerzy firmy. Jubileusz zgrał się w czasie z przenosinami biura, które stanowiły dodatkowy powód do celebracji. „
Jak zaznacza Łukasz Urbańczyk, Onespace Events to: wyjątkowa przestrzeń, w której nieszablonowa kreacja spotyka się z perfekcyjną produkcją. – Ten sukces nie byłby jednak możliwy bez zaangażowania i profesjalizmu zespołu tworzonego przez Event Makerów, eventowych superbohaterów – podkreśla.