Free Cone Day marki Ben&Jerry’s z 180heartbeats + Jung v Matt
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt organizuje w kwietniu doroczny event dla marki Ben&Jerry’s. Free Cone Day jest organizowany w Polsce po raz trzeci i po raz trzeci przez tę agencję.
Oferta firmy została wybrana w wyniku przetargu ogłoszonego przez koncern Unilever Polska.
Free Cone Day to doroczna akcja, poprzez którą od 40 lat Ben&Jerry’s dziękuje fanom za wsparcie i przywiązanie. Polega na rozdawaniu darmowych porcji lodów.
W tym roku eventy samplingowe odbęda się w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku, gdzie dostępne będą lody w pięciu smakach: Strawberry Cheesecake, Peanut Butter Cup, Cookie Dough, Chocolate Fudge Brownie oraz Caramel Chew Chew.
Eventy odbędą się 9 kwietnia 2019 w Warszawie – na dworcu PKP Warszawa Śródmieście, 11 kwietnia 2019 – w Krakowie w Starej Zajezdni, 13 kwietnia 2019 – we Wrocławiu w Hali Stulecia, 15 kwietnia 2019 – w Poznaniu w Starym Browarze oraz 17 kwietnia 2019 – w Gdańsku w Starym Maneżu.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt odpowiedzialna była także za wprowadzenie w roku 2017 na polski rynek lodów Ben&Jerry’s Unilever Polska.