Człowiek i muzyka – nowa koncepcja marki ibis
Marka ibis zmienia swoją koncepcję, która w centrum stawia człowieka i muzykę. Wybór strategii został dokonany w oparciu o wyniki międzynarodowego badania przeprowadzonego przez Ipsos. Nowy koncept marki ibis został przybliżony podczas muzycznego spotkania w hotelu Novotel & ibis Poznań Centrum. Wieczór uświetnił koncert Poli Rise.
Zdaniem 80 proc. ankietowanych, nowoczesny hotel jest wyjątkowym miejscem spotkań, w którym wszyscy czują się mile widziani. Marka ibis wobec tego oferować ma tętniące życiem obiekty, w których każdy może skorzystać z wygodnego noclegu, skosztować specjałów kulinarnych, poznać nowych ludzi, albo posłuchać muzyki na żywo. Taka gama różnych możliwości w jednej lokalizacji jest ważna dla większości badanych (67 proc.). Hotele ibis proponują wielofunkcyjne przestrzenie (jedną z cech nowych przestrzeni jest rezygnacja z klasycznej lady recepcyjnej), które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi, podróżnymi i lokalnymi społecznościami. Zachęcają też do aktywności w przestrzeniach wspólnych hotelu. Założenia te spełnia poznański ibis, chociaż obiekt ten – Novotel & ibis Poznań Centrum – jest wyjątkowym hotelem w portfolio grupy łączącym dwie marki z różnych kategorii pod jednym dachem, a recepcja, centrum konferencyjne czy restauracja, w której serwowane są śniadania, stanowi część wspólną obu hoteli. Novotel & ibis Poznań Centrum to pierwsze tego typu połączenie w Europie.
Marka ibis stworzyła z muzyki integralną część swoich hoteli. Działania skoncentrowane wokół tej pasji będą kontynuowane. Rok 2019 to globalna kampania ibis MUSIC, realizowana we współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group, Spotify i Sziget Festival. W międzynarodowym badaniu przeprowadzonym przez Ipsos na zlecenie marki ibis, 79 proc. respondentów przyznało, że słuchanie muzyki ma kluczowe znaczenie w ich życiu. Co więcej, 53 proc. badanych potwierdza, że w czasie podróży lubi odkrywać lokalne gatunki muzyki oraz miejscowych artystów.
Kampania ibis MUSIC to 44 koncerty, które odbędą się w hotelach ibis w 17 krajach. Spośród 88 występujących artystów zostanie wybranych dziewięcioro, którzy wystąpią na międzynarodowym finale - w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019. Na zwycięzcę czeka między innymi możliwość współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group.
Nowa koncepcja marki ibis została zaprezentowana podczas eventu w hotelu Novotel & ibis Poznań Centrum. Wieczór uświetnił koncert Poli Rise. Goście za pomocą wirtualnej rzeczywistości mogli przenieść się do nowych pokojów hoteli marki ibis. Spotkanie poprowadził prezenter i dziennikarz Mateusz Szymkowiak.