Człowiek i muzyka – nowa koncepcja marki ibis

Pola Rise
Na zdjęciu: Pola Rise

Marka ibis zmienia swoją koncepcję, która w centrum stawia człowieka i muzykę. Wybór strategii został dokonany w oparciu o wyniki międzynarodowego badania przeprowadzonego przez Ipsos. Nowy koncept marki ibis został przybliżony podczas muzycznego spotkania w hotelu Novotel & ibis Poznań Centrum. Wieczór uświetnił koncert Poli Rise.

Zdaniem 80 proc. ankietowanych, nowoczesny hotel jest wyjątkowym miejscem spotkań, w którym wszyscy czują się mile widziani. Marka ibis wobec tego oferować ma tętniące życiem obiekty, w których każdy może skorzystać z wygodnego noclegu, skosztować specjałów kulinarnych, poznać nowych ludzi, albo posłuchać muzyki na żywo. Taka gama różnych możliwości w jednej lokalizacji jest ważna dla większości badanych (67 proc.). Hotele ibis proponują wielofunkcyjne przestrzenie (jedną z cech nowych przestrzeni jest rezygnacja z klasycznej lady recepcyjnej), które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi, podróżnymi i lokalnymi społecznościami. Zachęcają też do aktywności w przestrzeniach wspólnych hotelu. Założenia te spełnia poznański ibis, chociaż obiekt ten – Novotel & ibis Poznań Centrum – jest wyjątkowym hotelem w portfolio grupy łączącym dwie marki z różnych kategorii pod jednym dachem, a recepcja, centrum konferencyjne czy restauracja, w której serwowane są śniadania, stanowi część wspólną obu hoteli. Novotel & ibis Poznań Centrum to pierwsze tego typu połączenie w Europie.

Marka ibis stworzyła z muzyki integralną część swoich hoteli. Działania skoncentrowane wokół tej pasji będą kontynuowane. Rok 2019 to globalna kampania ibis MUSIC, realizowana we współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group, Spotify i Sziget Festival. W międzynarodowym badaniu przeprowadzonym przez Ipsos na zlecenie marki ibis, 79 proc. respondentów przyznało, że słuchanie muzyki ma kluczowe znaczenie w ich życiu. Co więcej, 53 proc. badanych potwierdza, że w czasie podróży lubi odkrywać lokalne gatunki muzyki oraz miejscowych artystów.
Kampania ibis MUSIC to 44 koncerty, które odbędą się w hotelach ibis w 17 krajach. Spośród 88 występujących artystów zostanie wybranych dziewięcioro, którzy wystąpią na międzynarodowym finale - w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019. Na zwycięzcę czeka między innymi możliwość współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group.

Nowa koncepcja marki ibis została zaprezentowana podczas eventu w hotelu Novotel & ibis Poznań Centrum. Wieczór uświetnił koncert Poli Rise. Goście za pomocą wirtualnej rzeczywistości mogli przenieść się do nowych pokojów hoteli marki ibis. Spotkanie poprowadził prezenter i dziennikarz Mateusz Szymkowiak.
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl