Mercure Fashion Night by MSKPU na trzydzieste urodziny Mercure Warszawa Centrum

Kolekcja Magdaleny Hołowińskiej
Na zdjęciu: Kolekcja Magdaleny Hołowińskiej

Bohaterami ostatniego spotkania z cyklu Mercure Fashion byli absolwenci Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie. Dzięki wyjątkowemu partnerstwu marki hotelowej i uczelni, we wnętrzach Mercure Warszawa Centrum, przed publicznością zaprezentowali swoje kolekcje dyplomowe. Wieczór zakończył koncert Michała Szpaka. Wydarzenie poprowadziła Dorota Gardias. Pokaz Mercure Fashion Night by MSKPU towarzyszył przypadającym na 2019 rok 30. urodzinom hotelu Mercure Warszawa Centrum.

24. kwietnia, podczas pierwszej w tym roku gali Mercure Fashion Night, w hotelu Mercure Warszawa Centrum, spotkali się przedstawiciele świata mody, kultury i biznesu. Podczas wyjątkowego wieczoru mieli możliwość podziwiania najpiękniejszych, nagrodzonych przez przedstawicieli Accor, kolekcji przygotowanych przez absolwentów Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Zapoczątkowana w 2019 r. współpraca to szansa dla młodych adeptów projektowania i okazja do pokazania swoich prac licznej publiczności, a dla marki Mercure nowoczesna platforma komunikacji ze swoimi gośćmi.

Dzięki przygotowanym przez Magdalenę Hołowińską, Robertę Borowiec, Sandrę Kuźniak, Wiktorię Szperkowską i Dawid Dumę kolekcjom goście mogli oglądać piękne i niebanalne projekty.

Magdalena Hołowińska w swojej kolekcji Power Confined postawiła na kryzę, czyli kołnierz występujący zarówno w damskim, jak i męskim ubiorze. W czasach elżbietańskich kryza podkreślała dostojeństwo i pozycję społeczną osoby. Dzisiaj natomiast kojarzona jest z ograniczeniem i niewygodą. Widoczne w kolekcji cięcia rękawów i spodni symbolizują chęć wyrwania się z ograniczeń oraz wewnętrzną walkę siły z kruchością.

Roberta Borowiec, projektując swoją kolekcję Emotional Tourist czerpała inspirację z ludzkich słabości, jej nowoczesny styl docenili już polscy muzycy i influencerzy.

Perfectly Imperfect, czyli kolekcja Sandry Kuźniak, inspirowana była Kwitnącą Rzeźbą Jean’a-Michela Bihorela. Dominują w niej surowe i nieoczywiste wykończenia materiałów. Surowość łączy się z kobiecością.

Lekka iluzja przedstawiona została natomiast w kolekcji Beauty of Heavy Ugly Light Soul, której autorem jest Wiktoria Szperkowska. Wysokie kołnierze, zbyt długie rękawy czy różne nogawki są odzwierciedleniem podświadomości autorki oraz wnętrza w danym momencie.

Ostatnią z propozycji wieczoru był pokaz przygotowany przez Dawida Dumę. Główną inspiracją kolekcji Unfurl było postrzeganie dowolnej formy za materiałem – za czymś w postaci mgły, koronki czy deszczu. Kolekcji towarzyszy wrażenie uchwycenia nastroju i widzenia rzeczywistości w danym momencie.

Wydarzenie zgromadziło ponad 200 gości – klientów, partnerów biznesowych Mercure, a także przedstawicieli programu lojalnościowego Accor, przyjaciół Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru, media oraz gwiazdy ze świata kultury i sztuki. Była to również okazja, aby w wyjątkowym gronie świętować 30. urodziny Mercure Warszawa Centrum.
O fryzury modelek zadbał K&L Salon Expert, który właśnie promuje swoją nową lokalizację w CEDET. Za makijaż odpowiadali stylici z Salonu Bobby Brown na Placu Unii Lubelskiej – marki, która wspiera naturalną urodę i podkreśla, że prawdziwe piękno to pewność siebie. Na wydarzeniu była również obecna marka odzieżowa Lavard oraz marka zegarków Błonie, które przygotowały dla uczestników niespodzianki.

Mercure Fashion Night to zapoczątkowany w 2016 r. cykl wydarzeń, których celem jest promowanie polskich projektantów i lokalnej kultury dzięki łączeniu mody ze sztuką użytkową i designem. Właśnie poprzez modę wydarzenia MFN odpowiadają o swoich inspiracjach i lokalności w połączeniu z ludźmi i miejscami, w których znajdują się hotele Mercure. Dotychczas, w ramach Mercure Fashion Night, odbyło się 11 spotkań w Europie Wschodniej – w Polsce, na Węgrzech i w Czechach.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl