MPI podsumowuje Business Summer Meeting 2019
Przedstawienie zarządu na lata 2019 – 2021, stworzenie nowej strategii i celebracja 10 lat działalności stowarzyszenia znalazły się w programie dorocznego spotkania członków MPI Poland Chapter.
Oficjalną część wydarzenia otworzyła Marta Kicler, prezes MPI Poland Chapter w latach 2017 -2019, która podsumowała ostatni rok działalności w ramach stowarzyszenia, jednocześnie zapraszając Monikę Dymacz-Kaczmarczyk, przejmującą funkcję prezesa od 1 lipca 2019 roku, do rozpoczęcia rozmów na temat aktualizacji harmonogramu działania poszczególnych komitetów. Wydarzeniu towarzyszyły także doceniane przez zespół elementy team-buildingowe i integracyjne. Tradycyjnie na kolejne ustalenia mieli wpływ wszyscy członkowie obecni na spotkaniu, a w podzespołach tworzono konkretne dokumenty. Nad ich wdrożeniem czuwać będą wiceprezesi wybrani przez członków MPI na walnym zgromadzeniu.
Nowy zarząd MPI Poland oprócz Moniki Dymacz Kaczmarczyk, dyrektor zarządzającej w firmie Exprofesso, która w latach 2019 - 2021 piastować będzie funkcję prezesa, oraz Marty Kicler, business development director w Mazurkas DMC Poland, która pozostaje w strukturach stowarzyszenia na stanowisku past president i której równocześnie powierzono stanowisko wiceprezesa ds. edukacji, toworzą: Agnieszka Ziemiańska – kierownik działu PCO&DMC w firmie Targi w Krakowie, na czele komitetu ds. finansów stanęła, która przez ostatnie dwa lata również aktywnie działała w zarządzie stowarzyszenia, Katarzyna Kalinowska, event manager w agencji El Padre, jako wiceprezes ds. członkostwa, za sprawy dot. studentów odpowiadać będzie Adrianna Roguska, event manager w Ministry of Creativity, za komunikację będzie odpowiadać Weronika Wirtel, senior sales & marketing manager w Centrum Kongresowym ICE Kraków.
Jednym z kluczowych założeń stowarzyszenia jest kontynuacja autorskiego programu „Meeting Professional Excellence Classes” realizowanego od 2017 roku przez polski oddział MPI w ramach koncepcji „Road Tour Learning”. Najbliższe spotkanie planowane jest na 3 września 2019 roku, będzie to finał II edycji programu MPEC. Kolejne warsztaty będą realizowane już w nowej odsłonie, aby ich formuła była jeszcze bardziej atrakcyjna. W strategii na kolejne lata pojawiły się również nowe projekty z udziałem kluczowych postaci polskiej branży MICE.
W związku z tym, że MPI jest stowarzyszeniem kładącym silny nacisk na wartości edukacyjne i podnoszenie kompetencji swoich członków, w ciągu dwóch dni uczestnicy spotkania wzięli udział także w kreatywnych warsztatach i prelekcjach skoncentrowanych na budowaniu wartościowych relacji biznesowych oraz efektywnemu aktywizowaniu członków MPI. Businnes Summer Meeting MPI odbył się w nowo otwartym hotelu Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane.
– Dla każdego plannera spotkań poznawanie nowych, atrakcyjnych obiektów przystosowanych do organizacji wydarzeń na najwyższym poziomie jest nie do przecenienia. Kluczowe jest także zbudowanie pozytywnej relacji z zespołem danego venue, z którym później można profesjonalnie i miło współpracować. MPI Business Summer Meeting było świetną okazją do połączenia obydwu tych elementów – komentuje Jarosław Kruk, managing partner w MICE Art DMC.
Pomimo iż wiodącym celem wydarzenia było podsumowanie ostatniego roku aktywności i utworzenie strategii działania do połowy 2020 roku, nie zabrakło jubileuszowych niespodzianek. Z uwagi na celebrację dekady działalności Stowarzyszenia, które przypada właśnie na 2019 rok, prezes Marta Kicler przyznała trzy specjalne nagrody dla Członków Dekady MPI Poland Chapter: Krzysztofa Celucha, Moniki Dymacz-Kaczmarczyk i Julii Góreckiej. Krzysztof Celuch uhonorowany także tytułem Ambasadora MPI w Polsce, opowiedział o początkach działalności w strukturach MPI i długiej drodze, jaką ponad 10 lat temu musiał pokonać wraz z pierwszymi członkami stowarzyszenia w kraju, aby Polska mogła należeć do grona jednego z 13 europejskich oddziałów MPI.
Już po raz drugi z rzędu, po udanej edycji Business Summer Meeting 2018, MPI Poland Chapter gościło podczas wydarzenia również gościa specjalnego – Federico Toja pełniącego funkcję director Chapter Business Europe w globalnym oddziale Meeting Professionals International, który przedstawił pełną gamę aktualnych możliwości płynących z członkostwa w MPI i wspierał członków polskiego oddziału w tworzeniu nowej strategii działania.
Spotkanie odbyło się w dniach 29 – 30 czerwca 2019 roku.