Klub Brand Design SAR zmienił nazwę na Polski Klub Brandingu SAR
Nowa nazwa klubu jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku – dobry branding musi iść w parze ze strategią. Decyzją zarządu Klubu było otwarcie się na agencje o szerszym spektrum działań, a rebranding jest jednym z elementów tego procesu.
– Zmiana nazwy Klubu była naturalną konsekwencją podjętych wcześniej decyzji. W 2017 do Klubu Brand Design dołączyły agencje strategiczne, które są niezbędnym ogniwem w procesie kreowania marek. Staliśmy się dzięki temu kompletni. Jasne się stało, że nie możemy już dłużej funkcjonować pod starą nazwą, że jest to moment przełomowy i teraz oferujemy jako Klub więcej. Nowa nazwa, a co za tym idzie nowa strategia Klubu jest początkiem działań, które planujemy w najbliższych latach - powiedział Sebastian Studniarski, przewodniczący zarządu Polskiego Klubu Brandingu, dyrektor kreatywny Delikatessen.
Działania Klubu będą w dalszym ciągu opierały się o idee wypracowaną na początku jego istnienia. Polski Klub Brandingu to miejsce, które wciąż zrzesza agencje brandingowe, a teraz również strategiczne. Niezmiennie jego celem jest podnoszenie kompetencji i tworzenie najwyższych standardów branży. Członkowie Klubu zwracają teraz szczególną uwagę na zwiększanie świadomości znaczenia brandingu wśród polskich przedsiębiorców. Silna marka to podstawa do budowania przewagi rynkowej oraz kreowania swojego wizerunku w kraju i poza jego granicami. Wiedzą z doświadczenia, że to skutecznie przekłada na wymierny sukces.
Polski Klub Brandingu SAR (wcześniej Klub Brand Design) założony został w 2008 roku, zrzesza 20 firm brandingowych oraz strategicznych działających na polskim rynku. Klub jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, podobnie jak Klub Agencji Eventowych.