Biznesowe śniadanie z Chorwacją i SITE Poland
Przedstawicielstwo Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce i SITE Poland zaprosiły przedstawicieli branży na biznesowe śniadanie, w czasie którego uczestnicy= dyskutowali o potencjale Chorwacji jako destynacji MICE.
– Spotkaliśmy się tutaj, żeby odczarować Chorwację i w wakacyjnym kierunku dostrzec możliwości dla branży MICE - zapowiedziała na wstępie Grażyna Grot–Duziak reprezentująca SITE Poland, która wraz z Agnieszką Puszczewicz, dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce poprowadziła spotkanie. - Chorwacja to mały kraj z wielkimi ambicjami – zapewniła Agnieszka Puszczewicz i dodała, że szanse Chorwacji zdecydowanie rosną dzięki bezpośrednim połączeniom lotniczym oferowanym przez Polskie Linie Lotnicze LOT.
W swojej prezentacji Agnieszka Puszczewicz wskazała istotne dla organizatorów wyjazdów incentive atuty Chorwacji: jedno z najczystszych mórz, bezpieczeństwo, wysokiej jakości lokalne produkty, w tym znakomite wino i jedna z najlepszych oliw na świecie.
W ostatnich latach branża turystyczna w Chorwacji kładzie nacisk na rozwijanie tego kraju jako luksusowej destynacji premium, czemu sprzyja powstawanie nowych butikowych hoteli. Wyjazdy MICE, które przypadają z reguły na okres powakacyjny, wydłużają sezon o kolejne dwa miesiące.
Dla obecnych na spotkaniu organizatorów wyjazdów incentive szczególnie ciekawe były kreatywne pomysły na programy, pozwalające uczestnikom na udział w życiu lokalnej społeczności i zapoznanie się z tradycjami kraju jak: produkcja oliwy, winobranie, aktywności sportowe. Chorwacja daje też możliwości włączenia do programu incentive elementów CSR.
Spotkanie odbyło się 18 września, w warszawskim hotelu Polonia.