Odbyła się 16. edycja targów RemaDays

14 lutego 2020 zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych - Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays, które odwiedziło 21 tysięcy osób, w tym 4 tysiące gości z zagranicy, reprezentujących 52 kraje.
 
Targi odbywały się od 12 do 14 lutego 2020 w Warszawie, po raz kolejny – w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo w dwóch halach: E i F, na powierzchni 35 000 mkw.
 
Zwiedzający targi mogli poznać ofertę około 800 wystawców, prezentujących najnowsze rozwiązania, technologie i produkty z rynku reklamy i druku. Mogli także wziąć udział w prelekcjach, prowadzonych przez specjalistów, oraz skorzystać z udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił organizator.
 
Na gości, którzy dojechali do Warszawy pociągami lub dolecieli samolotami, czekały bezpłatne autobusy, odjeżdżające co 15 minut z dworca centralnego PKP i z lotniska. Zwiedzający, którzy poruszali się samochodami, mogli skorzystać z liczącego 7000 miejsc parkingu tuż przy centrum wystawienniczym.
 
Wśród przygotowanych udogodnień były praktyczne narzędzia ułatwiające poruszanie się po targach, a także możliwość swobodnego wypoczynku w wypełnionym spotkaniami i wydarzeniami czasie. W tym celu udostępnione zostały specjalne strefy Relax Zone, zachęcające aromatem kawy oraz możliwością skorzystania z bezpłatnego internetu. Goście targowi mieli do dyspozycji również punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na powierzchni 2600 mkw.
 
Cykl wykładów podczas RemaCongress dawał możliwość poszerzenia swojej wiedzy, podniesienia kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu. W tym roku gościem specjalnym przedsięwzięcia był przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach Krzysztof Sarnecki, który poprowadził prelekcje podczas pierwszych dwóch dni targów.
 
Zwiedzający mogli też uczestniczyć w bezpłatnych wykładach, na których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.
 
Dużym zainteresowaniem cieszyły się stoiska z manekinami, gdzie wystawcy z branży tekstylnej prezentowali swoją najnowszą ofertę. W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House.
 
Jednym z kluczowych punktów programu RemaDays Warsaw 2020 były konkursy. Pierwszego dnia targów ogłoszono zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2020. Najlepsze firmy z każdej kategorii – Producent upominków reklamowych, Importer upominków reklamowych, Technology, Out&InDoor – podczas Wieczoru Wystawców otrzymały statuetki. W tym samym dniu ogłoszone zostały wyniki konkursu The Prize for Innovations. Jury doceniło najbardziej innowacyjne maszyny, urządzenia i rozwiązania, przyznając złote, srebrne oraz brązowe medale.
 
Każdego dnia odbywało się także losowanie nagród – rowerów marki KROSS – w ramach loterii dla zwiedzających. Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli też możliwość głosowania na najlepszy katalog, gadżety oraz materiały POS. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year, Gifts of the Year oraz POS of the Year nastąpiło podczas Śniadania Biznesowego, w którym corocznie biorą udział partnerzy programu Solidni w Biznesie.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl