Meet The Bidder Spring Edition z sukcesem pomimo wyzwań

fot. Kuba Kiljan
Na zdjęciu: fot. Kuba Kiljan

10 marca w hotelu Novotel Warszawa Airport, podczas 27. edycji Meet The Bidder SMART Fairs, 27 zagranicznych wystawców z pięciu kontynentów spotkało się z przedstawicielami agencji MICE z Polski, aby rozwijać swoje firmy. Kilkunastu sesjom spotkań B2B towarzyszyło wiele dodatkowych aktywności.

Dzień rozpoczął się od prezentacji dot. tego, jak współpracować z polskim rynkiem MICE. Wykład i sesję Q&A poprowadziły ekspertki z SITE Poland: prezes Grażyna Grot-Duziak oraz Dorota Cholewa. Marcowa edycja MTB odbyła się pod hasłem „Relations matter!”, wziął więc w niej udział Grzegorz Turniak, który poprowadził sesję networkingową dla wystawców i gości.


Dzień targów był równocześnie dla wszystkich dniem trudnej refleksji, jak z każdą chwilą zmienia się świat – nie tylko MICE – w obliczu zagrożenia koronawirusem. Organizatorzy MTB wyszli naprzeciw potrzebom związanym z niepewnością branży o przyszłość swoich firm, zapewniając niezbędną dawkę wiedzy. Podczas wydarzenia odbyły się dwa ważne spotkania branżowe dotyczące znaczenia wirusa dla branży MICE. Podczas pierwszego z nich eksperci ze stowarzyszeń branżowych i linii lotniczych przedstawili działania wdrożone do tej pory przez branżę incentive travel. Drugie spotkanie, otwarte dla wszystkich gości, poprowadził znany epidemiolog, dr Paweł Grzesiowski, który przedstawił medyczne fakty i mity dot. wirusa oraz odpowiedział na pytania publiczności. Spotkanie było transmitowane na żywo na Facebooku Meet The Bidder. Stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo uczestników, organizatorzy wdrożyli wzmożone środki prewencyjne: większe stoliki do spotkań B2B, zachęcanie do powitań bez podawania ręki, dostępność płynów dezynfekcyjnych.

W sytuacji nasilonej rezygnacji klientów z wyjazdów incentive, a także w obliczu odwołania kilku większych targów międzynarodowych, MTB postawiło sobie za cel utrzymanie ciągłości biznesu branży i nie zrezygnowało z przeprowadzenia wydarzenia, a frekwencja dopisała.

Dla wystawców wydarzenie rozpoczęło się już dzień wcześniej powitalnym koktajlem w CulinaryOn – nowej przestrzeni eventowej Warszawy. Goście wzięli udział w grze degustacyjnej Wine Casino, która wyłoniła najwytrawniejszego sommeliera wieczoru.
Dzień targowy zakończyła kolacja networkingowa w Muzeum Życia w PRL. Organizatorzy wieczoru – Adventure Warsaw – zaangażowali gości w fabularyzowaną grę przenoszącą ich w klimaty czasów minionych i przewieźli uczestników zabytkowymi „ogórkami”.
 

MeetingPlanner.pl był partnerem medialnym wydarzenia.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl